פינוי ודוחות

הפשיטה על חתונת ערלוי; תיעוד המשטרה

רגע לפני 'קבלת הפנים' בחתונת ערלוי, בביהמ"ד מכנובקא בעלזא בבני ברק - פשטה המשטרה , פיזרה את המשתתפים וחילקה דוחות; כעת היא מציגה את התיעוד של הפינוי (בארץ)

(צילום: דוברות המשטרה)

כוחות משטרה פשטו אמש (שלישי) על בית המדרש 'מכנובקא בעלזא' ברחוב האדמו"ר מגור בבני ברק, דקות לפני מעמד קבלת הפנים, בשמחת החתונה לנכד האדמו"ר מערלוי.

כפי שדווח ב'כיכר השבת', כוחות המשטרה הגיעו למקום ברכבים אזרחיים, לאחר מספר תלונות של עוברי אורח על קיומו של האירוע בניגוד להנחיות.

מאות החסידים שהופתעו לראות את השוטרים, נמלטו מהפרנצ'עס (טריבונות), ויצאו אל מחוץ לבניין, תוך שהשוטרים נשארים במקום כדי לוודא שהאירוע לא יתקיים.

כעת, המשטרה חושפת את התיעוד שלה לאירוע ופיזור המשתתפים בו, ומציינת כי "שוטרי מרחב דן ערכו אמש אכיפה יזומה בבני ברק, שתכליתה פיקוח אחר מילוי הנחיות משרד הבריאות למען בטחון כלל הציבור, במסגרתה איתרו חתונה עם מאות משתתפים שנערכה באתר בניה תוך הפרה בוטה של הנחיות משרד הבריאות, לצד סיכון הנוכחים שהתקבצו באתר בניה בעיצומו של שיפוץ בין פיגומים.

"השוטרים בקשו מהנוכחים לעזוב את המקום, לצד רישום דוחות בסך 5000 ש"ח לאוחז המקום וזימון בעלי האירוע לחקירה הבוקר במרחב דן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר