"שותפות, לא סחטנות"

בנט קורע את יחסיו עם החרדים: "לא יהיה דין שונה בב"ב"

ח"כ נפתלי בנט מאותת כי דרכו עם נתניהו תמה ועולה להתקפה חריפה נגד החרדים; הוא מבהיר כי איתו תהיה שותפות "ולא סחטנות" - ומאשים את הפוליטיקאים החרדים שמסכנים את כולם (חדשות)

רפאל כהן | כיכר השבת |
נפתלי בנט (צילום: Oren Ben Hakoon/POOL/flash90)

יו"ר 'ימינה' מתרחק מהחרדים: ח"כ נפתלי בנט, ששמו נקשר לריצה עם בני גנץ ו'כחול לבן', מאותת כי דרכו עם נתניהו תמה ועולה להתקפה חריפה נגד הנציגים החרדים.

"חוקיה של מדינה אינם בגדר המלצה בלבד", כתב בנט, "נתניהו בהתנהגותו הביא עלינו את המצב שבו כל אחד עושה דין לעצמו. כך החיסונים נלקחו ע״י חולדאי לצרכים פוליטיים".

בנט, עלה להתקפה נגד הנציגים החרדים והאשים כי "הפוליטיקאים החרדים עושים דין לעצמם ומסכנים את הציבור שלהם ואת כלל אזרחי ישראל".

"אובדן השליטה הזה הוא לצערי רעה חולה של שלטון נתניהו", השתלח בנט, "שבעצמו לא ידע לתת דוגמה אישית, והניח אינטרסים פוליטיים ואישיים מעל לטובת המדינה.

"גם הסקטורים שכביכול מרוויחים מהאנרכיה הזאת נפגעים ממנה: במקום חיסון מסודר למורים קיבלנו פעולת יחצ לראווה עבור מפלגת חולדאי שפגעה ביכולת לקדם מהלך ארצי דומה".

בנט הוסיף והאשים את החרדים וכתב כי "במקום חיסול מהיר של התחלואה במגזר החרדי, קיבלנו גמגום שמאריך סגר ומגביר שנאה", הוא הוסיף וטען כי "חלק מההורים וממנהלי המוסדות מהמגזר החרדי פונים אליי ומתחננים לאכיפה שתחזיר את האחריות מהם למדינה".

"עם כל הכבוד, לא מדינת תל אביב תעשה דין לעצמה ולא יהיה דין שונה בבני ברק", הבהיר בנט את עמדתו נגד החרדים, "כפי שלא אאפשר להפלות לרעה ילד המגזר החרדי כך לא אאפשר להפלות לרעה ילד שאינו מהמגזר החרדי".

הוא הוסיף כי "במשמרת שלי כראש הממשלה לא תהיינה הפגנות הדבקה המוניות ולא יהיה מצב שתלמידי החינוך הממלכתי בבית בעוד שלימודים מתקיימים בחינוך העצמאי".

אך לסיום, בחר בטרמינולוגיה בעייתית אמוד באזניים חרדיות: "אצלי תהיה שותפות, לא סחטנות. השתתפות, ולא בדלנות. מדינת ישראל היא הריבון פה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר