נס בלתי נתפס

קשה לצפייה: האחיות נמחצות תחת הגלגלים

הנס העצום שאירע בתחילת השבוע בכיכר השבת, תועד בזמן אמת: כך חצו האחיות בנות ה-4 ו-7 את הכביש, נרמסו תחת הטנדר שהגיח משמאל ויצאו משם רק עם פגיעות קלות יחסית (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
התיעוד הקשה לצפייה (צילום: מצלמת אבטחה)

חייהן של שתי ילדות, אחיות, יכלו כזכור להיגדע באחת, בתחילת השבוע, מפגיעה ישירה של רכב, אך הן ניצלו בחסדי שמים; כעת ניתן לראות את תיעוד האירוע, שלעתים קשה לצפייה.

כפי שדווח ב'כיכר השבת', ביום ראשון אחר הצהרים נפצעו האחיות בנות הארבע ושבע, בתאונה בכיכר השבת בירושלים, כאשר חצו את הכביש בקרבת מעבר חציה ורכב חולף פגע בהן.

האירוע התרחש כאשר רכב הסעות ירד מכיוון רחוב שטראוס ופנה ימינה לעבר מאה שערים, בדיוק כששתי הילדות, חצו את הכביש. הנהג לא הבחין בהן ודרס אותן, אך בלם תוך זמן קצר.

המראה הקשה של הילדות שכובות מתחת לרכב הגדול לא הותיר ספק לעוברים והשבים שצפו באימה בנעשה, והיה ברור כי מדובר באסון קטלני. אלא, כפי שסיכם עד ראיה ל'כיכר השבת', "היה פה נס גלוי".

"הילדות כבר היו מתחת לגלגלי רכב ההסעות, אך בחסדי שמים הנהג לא הספיק לנסוע עליהן יותר מדי, והן נפצעו באורח קל עד בינוני בלבד", הוסיף.

זירת התאונה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

מתנדבי מד"א 'צוות הצלה' שטיפלו באירוע, פיני וייס ומוטי ציינוירט, סיפרו פרט מצמרר, שממחיש את גודל הנס: "על אחת הבנות אף נמצאו סימני צמיג על הפנים".

אחרי טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה, גם על ידי חובש איחוד הצלה יחיאל שטרן, פונו הילדות הפצועות לבית החולים שערי צדק, ובוחן תנועה משטרתי הגיע למקום כדי לבדוק את הפרטים מקרוב.

ל'כיכר השבת' נודע, כי אמש חגגו הילדות, עם הוריהן, מסיבת הודיה. "הקדוש ברוך הוא הציל לנו את הילדות", אומר קרוב משפחה בהתרגשות.

צפו בתיעוד התאונה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר