נעצר בישיבה

פגע קשה בנער בן 14 והציג "פתק מהמשגיח"

הוארך מעצרו של צעיר ממודיעין עילית, שפגע באופן חמור מספר פעמים בתלמיד ישיבה קטנה בבית שמש, למרות שהציג פתק מה'משגיח' כי הנושא בטיפולו ובאחריותו המלאה (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Kobi Gideon, Flash90)

בבית המשפט הוארך היום (רביעי) מעצרו של תושב מודיעין עילית בן 22, החשוד כי פגע בקטין באופן חמור, בישיבה בבית שמש.

בדיון, בבית משפט השלום בירושלים, אמר תחילה נציג המשטרה, רס"מ ניר בן חיים: "אבקש להאריך את מעצרו בשישה ימים. החשד הוא, כי המשיב, העובד כמנקה בבית שמש, פגע בארבע הזדמנויות שונות בקטין כבן 14".

"לאחר שעלה החשד, פנינו לבית המשפט, הוצאנו צו מעצר ואתמול עצרנו את המשיב בישיבה", גולל השוטר. "הוא הובא לחקירה, בה הכחיש את המיוחס לו".

הקצין טען, כי "יש עילת מעצר של מסוכנות, הנובעת מאופי האירועים וקורבן העבירה, ומחשש לשיבוש החקירה, לה עדיין נדרשות תשע פעולות חקירה פעולות".

כאשר סנגורו של העצור עו"ד מאיר ווינט, תהה "ממתי המעשים הללו", השיב רס"מ בן חיים "מאזור אוקטובר-נובמבר, אז הדבר נחשף ראשונית על ידי עובדי בית הכנסת, וכתוצאה מכך עבודתו שם הופסקה".

בשלב זה גילה עורך הדין, כי המשגיח של הישיבה שלו "היה מודע לסיפור, והעיד שזה טופל. לכן, המעצר רק יזיק פה. הוא הוצא באמצע טיפול, ואין ממנו מסוכנות".

"בוצע חיפוש אתמול, ולא מצאו כלום", טען עוד הפרקליט: "אין לו טלפון חכם, אין מחשב ואין לו שום רקע. יש סיפור נקודתי, שגם לפי השיטה המחמירה, מדובר ברף התחתון. הפכו את כל בית הוריו, בו יש ילדים רבים".

לאחר מכן הציג עו"ד ווינט חוות דעת מקרימינולוג בכיר "שהמצב יזיק ואין שום סיבה למעצר", וכן שלף פתק ממשגיח הישיבה, עם דברים ברוח דומה, עם אמירה שהוא לוקח עליו אחריות.

בתום שמיעת טיעוני הצדדים, אמר השופט אלעזר ביאלין, כי "התבסס חשד סביר ברף ובעוצמה הנדרשים בשלב זה, גרסתו של המשיב היא גרסה מתחמקת, כאשר לחלק ניכר מהשאלות הוא סירב לענות ובחלק אחר בחר לשמור על זכות השתיקה המחזקת את החשד כלפיו".

"על כן", בין היתר, "בשלב זה אני נעתר לבקשת המשטרה ומורה על הארכת מעצרו של המשיב עד לה-08.01, אז הוא ישוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים ככל שלא תוגש בקשה נוספת". עוד הורה השופט, לשירות בתי הסוהר, להיעתר לבקשתו לקבל את התפילין שלו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר