תיעוד בלעדי

קצין תיעד: בחסידות אכן שמרו על ההנחיות

תיעוד שצילם קצין משטרה בזמן אמת, אחרי שנקרא לבתי הכנסת של סלונים ושל בעלזא בשל דיווחים כי הם הפרו את ההנחיות, מוכיחים: במקום לא היו התקהלויות המוניות (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
התיעוד מסלונים (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

בלעדי: במהלך חג הסוכות האחרון, הגיעו מספר תלונות למשטרה עם דיווחים על הפרות המוניות בהיכלי החסידויות בעלזא וסלונים.

קצין משטרה שהגיע למקום בעקבות התלונות, תיעד את בית המדרש הגדול של סלונים בשכונת מאה שערים בירושלים - ריק מאדם.

"אני נמצא בסלונים, בחצר", פותח הקצין את דבריו למצלמה, "והכל ריק, אין שום דבר, ובזה באים לידי ביטוי הדיונים וההסכמות שהיו בינינו".

בהמשך, כאשר הוא נכנס גם לפנים בית המדרש, הוסיף נצ"מ מרציאנו: "ההיכל ריק, הסוכה ריקה, החצר ריקה, אין שום דבר - בדיוק כמו שהובטח; אין חגיגות בסלונים".

התיעוד מבעלזא (באדיבות המצלם)

במקרה אחר, באחד מלילות החג, נסע הקצין לבית המדרש הגדול שבקריית בעלזא, שם צילם סרטון מעבר לגדר, והוכיח שאין במקום הפרת הנחיות.

ממשטרת ישראל נמסר ל'כיכר השבת' בתגובה: "מזה תקופה ממושכת, המשטרה פועלת לאכיפת הפרות של תקנות הקורונה בכל מקום שנדרש, לרבות בגין התקהלויות אסורות ואירועים המוניים המתקיימים בניגוד לתקנות".

"בעקבות מידע שהתקבל במשטרה על הפרות באזור, הגיע למקום מפקד התחנה ולא זיהה את אותן הפרות בזמן אמת. נציין, כי לצד פעילות אכיפה של המשטרה, מתקיימת כל העת גם פעילות הסברה ומניעה, אולם נדגיש כי בינם לבין תיאומי הפרות או הסכמה להן, אין כל קשר, וכל ניסיון לטעון אחרת מעוות וחוטא לאמת".

במשטרה הוסיפו: "נמשיך לפעול לאכיפת התקנות בכל מקום שיידרש, למען שלום הציבור ובריאותו, ולצד זאת אנו קוראים לציבור כולו, ללא יוצא מן הכלל, לקיים את התקנות במלואן, למניעת התפשטות הנגיף ושמירה על בריאות הציבור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר