"נתניהו נכשל"

גדעון סער: "לא היינו אמורים להגיע לסגר הזה"

יו"ר תקווה חדשה תקף את ראש הממשלה בטענה כי מבצע החיסונים לא מתנהל כנדרש וטען כי ישראל לא הייתה אמורה להדק כעת את הסגר: "נתניהו נכשל כישלון מנהיגותי" (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: עודד קרני)

יו"ר תקווה חדשה, גדעון סער תוקף הערב (רביעי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו, יממה לפני שישראל נכנסת לסגר הדוק תוך כדי הסגר השלישי.

"ערב הכניסה לסגר נוסף חייבים לומר את האמת - לא היינו אמורים להגיע לסגר הזה. אזרחי ישראל וכלכלת ישראל שילמו מחירים כבדים כדי שלא נגיע לסגר הזה".

לדברי סער, "יש ענפים שלמים שעוד לא נפתחו מהסגר השני, ומאות אלפי אזרחים שעוד לא חזרו לעבודתם. בידי מדינת ישראל יש כלים שיכלו למנוע את הסגר הזה. אבל ממשלת ישראל אכזבה. נתניהו נכשל כישלון מנהיגותי וניהולי מוחלט. הכלכלה קרסה. שנת הלימודים נהרסה. עשרות אלפי עסקים התרסקו. אמון הציבור אבד. והיום - שוב עומדים אזרחי ישראל לשלם מחיר כבד על כישלונות ממשלתם".

"אין דוגמא אישית. אין ניהול. אין תוכנית. אין סדר. ואין לקיחת אחריות. הממשלה סירבה לבצע בדיקות כלל ארציות, כפי שהצעתי, ולהוריד את התחלואה באמצעים הרבה פחות קטלניים לכלכלה ולחברה מסגר".

סער האשים: "לא התקיימה אכיפה אפקטיבית במוקדי התקהלות. לא הועברו סמכויות לרשויות המקומיות. לא בלמו את יבוא הנגיף מחו"ל באמצעות בדיקות לשבים בנתב"ג".

על מבצע החיסונים, למרות הובלת ישראל על פני כל העולם, אמר סער: "נתניהו נוהג לטפוח לעצמו על השכם על הבאת החיסונים, אך החיסונים אותם מממנים אזרחי ישראל, מחולקים בברדק ובקומבינות ולא לפי אמות המידה שנקבעו. ההימנעות מחיסון עובדי ההוראה עד כה מקוממת, ויש לבצעה מיד – כדי לאפשר חזרה בטוחה ללימודים בהקדם".

"נתניהו מנסה לצייר תמונה ורודה, אך האמת היא שישראל נכנסת לתקופה קשה. התחלואה תהיה גבוהה עוד יותר לפני שהמצב ישתפר. לצערי, נדע עוד הרבה קורבנות בנפש. כל אחת ואחד מהם – עולם ומלואו".

"המצב הכלכלי קשה ועוד יהיה קשה הרבה יותר. את הנזקים שנגרמו בשנת הלימודים הזאת ואת הפערים שנוצרו – יהיה צריך לעבוד קשה כדי לתקן. דבר אחד ברור: מי שכשל – לא יוכל לתקן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר