פרוש מעדכן:

הישג: יקנו מכשירים כשרים ללמידה מרחוק

משרד החינוך יאפשר להעניק למוסדות החינוך החרדים הקצבה כספית כנגד רכישה עצמית של מכשירים סלולריים כשרים לתלמידי החינוך החרדי • פרוש ל'כיכר': "שמחה" (ארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

לשכת סגן שר החינוך מאיר פרוש מעדכנת היום (חמישי) כי משרד החינוך יאפשר להעניק למוסדות החינוך החרדים הקצבה כספית כנגד רכישה עצמית של מכשירים סלולריים כשרים לתלמידי החינוך החרדי בדור 3 ללמידה מרחוק.

זאת בעקבות פניית רבני קהילות שמכשירים מסוימים לא אושרו ואינם ראויים לבני תורה, בעקבות כך משרד החינוך הוציא הנחיה לאפשר רכישת מכשירים בדור 2 ו-3 ללמידה מרחוק.

את מכשירי הפלאפון עצמם ירכשו באופן עצמאי המוסדות החרדים ויזכו על כך ואת חבילות התקשורת ירכוש משרד החינוך באמצעות מכרז מרכזי של מנהל הרכש.

כזכור, במסגרת ההיערכות ללימודים במוסדות החינוך החרדים בצל ההתמודדות עם התפשטות נגיף הקורונה, גייס שר החינוך יואב גלנט תקציב של עשרות מיליוני שקלים עבור הצטיידות במכשירים סלולריים כשרים ללמידה מרחוק.

כך שגם במשפחות מבורכות בילדים ניתן יהיה ללמוד באין מפריע ללא בעיה של מחסור במכשירים. כאשר עוד בסבב הראשון של הקורונה, גייס סגן השר מאיר פרוש תקציבים של מיליוני שקלים עבור רכישת מכשירים כשרים לטובת ילדי החינוך החרדי.

בתגובה ראשונה ל'כיכר השבת' אמר פרוש: "בשבילי זה ממש שמחה, כי לא כולם חדורי הכרה על מה שהרבנים כ"כ מפחדים ורוצים שאנחנו נשמור, כדי שלילדים יהיו מכשירים כשרים למהדרין".

"זה לקח זמן, גם במשרד לא כולם הבינו אותנו, אבל בסוף עמדתי על כך שאם מציעים מכשירים ניידים לילדים אז שזה יהיה הכי כשר שיש".

פרוש הסביר את גודל ההישג: "מדובר פה בעשרות מיליוני שקלים, זה דבר שהשר גלנט השיג אותו בתחילת הקורונה. מקווה מאוד שנוכל להגדיל תורה ולהאדירה".

"אני מודה למנכ"ל המשרד עמית אדרי ולסמנכ"ל תקשוב וטכנולוגיה מר מוהנא פארס שעשו בימים האחרונים ככל יכולתם בכדי לקדם את המהלך ולפתור בעיות בירוקרטיות, כך שילדי המוסדות החינוך החרדים יוכלו להנות ללמוד מרחוק עם מכשירים שמאושרים על ידי הרבנים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר