צרכי העובד החרדי על שולחן גדולי ישראל

השכירים והעצמאיים החרדים מבינים היום שבלי קרן פנסיה הם עלולים למצוא את עצמם בפני שוקת שבורה כאשר מגיעים לגיל פנסיה או שחלילה מגיעים למצב של אובדן כושר עבודה גם כאשר יש להם קרן פנסיה • מטריה TOP מבית 'מנורה מבטחים' מספקת מענה משלים לביטוח נכות בקרן הפנסיה למקרה של אובדן כושר עבודה, מותאמת אישית לצרכי העובד החרדי ומהווה בשורה של ממש לבעלי העסקים מקרב הציבור החרדי • בכירי 'מנורה מבטחים' הציגו את התכנית בפני מרן ראש הישיבה הגר"ש כהן ובפני הגר"ש בעדני וקיבלו את ברכתם (כלכלה, מקודם)

הנהלת מנורה מבטחים במפגש עם רבני ועד הפיקוח להלכה ופיננסים של בדץ העדה החרדית (צילום: יח"צ)

קבוצת 'מנורה מבטחים', מענקיות המשק ואחת מחמשת חברות הביטוח הגדולות בישראל שבבעלותה קרן הפנסיה הגדולה בישראל וקבוצת ביטוחי הרכב הגדולה בישראל, ממשיכה את הפעילות המאסיבית בקרב הציבור החרדי, בדגש על העובדים והעובדות מקרב הציבור החרדי.

באחרונה נכנסו בכירי 'מנורה מבטחים' למעונו של נשיא מועצת חכמי התורה מרן חכם הגר"ש כהן ואל מעונו של חבר מועצת חכמי התורה הגר"ש בעדני.

הנהלת מנורה מבטחים בביקור אצל חבר מועצת חכמי התורה הגרש בעדני שליטא

בפגישה במעונו של מרן ראש הישיבה, השתתפו מנכ"ל מנורה מבטחים פנסיה וגמל מר גיא קריגר, מנהל מערך מכירות ארצי מר דודו דוד ומנהל פיתוח עסקי ומנהל מגזר חרדי ר' יצחק יוסקוביץ.

הנהלת מנורה מבטחים בביקור אצל נשיא מועצת חכמי התורה מרן ראש הישיבה חכם שלום הכהן

בפגישה הציגו המשתתפים את מסלולי הפנסיה והגמל אשר יכולים לסייע לרבים מקרב הציבור החרדי, בפרט למורים ומורות. מרן ראש הישיבה דיבר אודות הצורך לדאוג למורים והמורות שלכל אחד ואחד תהיה קרן פנסיה כדי שלא יגיעו לגיל פרישה בידיים ריקות, וכיסוי ביטוחי מושלם, למקרה שחלילה יאבדו את כושר העבודה שלהם.

הנהלת מנורה מבטחים בביקור אצל נשיא מועצת חכמי התורה מרן ראש הישיבה חכם שלום הכהן

בכירי 'מנורה מבטחים' ציינו כי מנורה מבטחים פועלת בתיאום מלא ובשיתוף פעולה עם ועד הכשרות לפיקוח על פיננסים של בד"צ העדה החרדית וכי לציבור החרדי הותאמו אך ורק קרנות אשר אין בהם כל חשש של איסורי ריבית, חילולי שבת ושאר איסורים, כאשר כל מסלול נבדק היטב ונבחן ע"י חברי הבד"צ על מנת שחלילה לא יצא מכשול תחת ידם.

מרן ראש הישיבה חיזק את ראשי בכירי 'מנורה מבטחים' ציין את החשיבות העצומה שבמנורה מבטחים הבינו היטב את הצרכים של הציבור החרדי ומעסיקים יועצים פנסיונים כולל מקרב הציבור החרדי, שומרי תורה ומצוות, המעורים היטב בחיי הקהילה ומבינים את צורכי הציבור החרדי.

בנוסף, התקבלו נציגי 'מנורה מבטחים' גם במעונו של חבר מועצת חכמי התורה הגר"ש בעדני. לאחר ששמע את ראשי 'מנורה מבטחים' ביקש הגר"ש בעדני לברך ולחזק את ידיהם.

כיסוי ביטוחי מלא

הביקור במעונם של גדולי ישראל שליט"א מהווה המשך ישיר לפעילות המקיפה של 'מנורה מבטחים' בקרב הציבור החרדי.

במנורה מבטחים מציינים ל שישנם מקרים מסויימים של עובדים שלא היו זכאים לקבל קצבה לאובדן כושר עבודה משום שהביטוח לא כלל את עבודתם הספציפית כעובדי חינוך והוראה. המקרים נבחנים לגופם כמובן בכל פעם.

רבים נוטים לחשוב שהכיסוי בקרן הפנסיה אינו מספיק דיו. לעומת זאת במרבית ביטוחי המנהלים הביטוח מפני אובדן כושר עבודה מכסה בדרך כלל גם אובדן כושר לעבוד במקצוע הספציפי של המבוטח. כלומר, די בכך שהמבוטח לא יכול עוד לעבוד במקצוע הספציפי שבו עבד על מנת שיהיה זכאי לקבל קצבת אובדן כושר עבודה, אף אם יש ביכולתו לעסוק בעבודה אחרת.

בדיוק למצבים הללו בהם קרנות הפנסיה אינן משלמות עבור אובדן כושר עבודה בשל היכולת לעבוד ב"כל עיסוק סביר אחר", נכנסת תוכנית "מטריה TOP" מבית מנורה מבטחים.

מדובר במוצר חדש יחסית וייחודי המשלים את הגדרת הכיסוי הביטוחי של פנסיית הנכות בקרן הפנסיה, ומספק לעמיתי הקרן כיסוי איכותי יותר למקרה של אובדן כושר עבודה.

מטריה TOP של מנורה מבטחים מאפשרת לחוסכים בקרן הפנסיה לרכוש "הגדרה עיסוקית" ולשפר בכך את הכיסוי הביטוחי הקיים בקרן הפנסיה כך שיהיה דומה לזה הקיים בביטוח מנהלים. כך תוכלו לבטח את עצמכם בביטוח עם הגדרה מדויקת לעיסוק שלכם ובהתאם לכך ייקבע הכיסוי הביטוחי. כך במקרה של ח"ו אובדן כושר עבודה למקצוע שלכם תוכלו לממש את הביטוח ללא כל התניה של חברת הביטוח לעבודה "בכל עיסוק סביר אחר" וכן ניתן יהיה לרכוש ביטול תקופת אכשרה.

בקרן הפנסיה, קיימת תקופה בה לא ניתן כיסוי למקרה נכות שנגרם בשל מצב רפואי קיים אתו נכנס העובד לקרן (למשל מחלה שבעת ההצטרפות כבר אובחנה). תקופת אכשרה זו נמשכת 60 חודשים מרגע ההצטרפות.

מנורה מבטחים זיהתה את החסר ומציגה את המטריה הביטוחית שמבטלת את תקופת האכשרה למחלה שהמבוטח לא ידע עליה. כלומר, בהצטרפות לכיסוי, העובד ממלא הצהרת בריאות ומרגע ההצטרפות מכסה לכל מצב רפואי בין אם קיים ולא היה ידוע או חדש. יתרון זה מעניק שקט נפשי לאורך זמן.

בשורה התחתונה. מטריה TOP משדרגת לך את הפנסיה. משפרת את היכולת להתפרנס בכבוד עם כיסוי מיטבי ואיכותי לכל מצב.

פוליסת "מטריה TOP" מעניקה הגנה מקסימלית בהשקעה מינימאלית. הפוליסה משלימה את כיסוי הנכות של קרן הפנסיה במקרה של אובדן כושר עבודה ומספקת מענה ביטוחי כפי שקיים בביטוח מנהלים.

לתיאום פגישת תכנון פנסיוני כנסו לכאן >>

הנהלת מנורה מבטחים במפגש עם רבני ועד הפיקוח להלכה ופיננסים של בדץ העדה החרדית
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר