גנץ, בשיחת זום:

"ראשי הערים החרדיות, תקראו לציית לחוק"

שעות לפני כניסת סגר הקורונה המלא לתוקפו, הלילה בחצות, קיים שר הביטחון שיחת זום עם ראשי הרשויות החרדיות, וביקש מהם לסייע במניעת הפרת ההנחיות של משרד הבריאות (חרדים)

יוני גבאי | כיכר השבת |
גנץ והבכירים החרדים, הערב (צילום: דוברות)

שר הביטחון בני גנץ קיים הערב (חמישי) שיחת זום עם ראשי רשויות חרדיות, כחלק מההיערכות לסגר הכללי שייכנס הלילה בחצות לתוקפו, וביקש מהם לעשות הכל על מנת שהציבור ישתף פעולה ויישמע להנחיות.

בשיחה, בה נכחו ראשי הרשויות של בני ברק, מודיעין עלית, ביתר עילית, אלעד וקריית יערים, אמר גנץ: "עת צרה לישראל. המוטציות החדשות מגבירות את ההדבקה, ולכן נאלצנו להדק את הסגר בשבועיים הקרובים".

"אני מבקש, לפני הכל", המשיך שר הביטחון: "קראו לציבור והסבירו לו את חשיבות הסגר עצמו. ככל שהאנשים יקפידו על הסגר ולא ייפגשו, נוכל להוריד את התחלואה".

גנץ הדגיש: "יש לנו מטרה אחת וחוק אחד, וחייבים לצאת לציבור בקריאה ברורה לציית לחוק. גם כי זה עניין של ערבות הדדית, גם כדי לשמור על הבריאות וגם כי זו לשון החוק".

חלוקת קנסות בחתונה בב"ב, אמש (צילום: דוברות המשטרה)

"אנחנו במשרד הביטחון", הצהיר השר בנוכחות ראש רשות החירום הלאומית ונציגי פיקוד העורף, "נמשיך, נסייע ונרחיב את המענה שלנו בתקופה הזו לרשויות המקומיות, באמצעות תכניות 'אנשי חיל', 'כנפי חיל', הגדלת הכוחות בבתי החולים וכלל המאמצים".

שר הביטחון אמר לבכירים החרדים, כי "המטרה היא להגביר את מבצע החיסונים. לשם כך הוספנו 700 חובשים וגייסנו אנשי מילואים, שיסייעו בהפעלת מתחמי החיסונים. בכל מקום בו יצטרכו עזרה - אנחנו נהיה שם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר