המלאי יחודש

דיווח: משלוח גדול של חיסונים לקורונה יגיע בקרוב לישראל

מלאי החיסונים נגד נגיף הקורונה שכמעט ואזל, צפוי להתחדש כבר בשבוע הבא. על פי הדיווח, משלוח משמעותי של חברת פייזר צפוי להגיע בתחילת השבוע הבא לישראל (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

מלאי החיסונים שכמעט ואזל צפוי להתחדש כבר בשבוע הבא כך נחשף הערב ב-N12. על פי הדיווח, משלוח משמעותי של חברת פייזר צפוי להגיע כבר בתחילת השבוע הבא לישראל וחברות השילוח התבקשו להיערך לקבלתו.

מוקדם יותר היום נחת בארץ משלוח ראשון של חיסוני "מודרנה" שהכיל 110 אלף מנות חיסון שיועברו לצורך מרותקי הבית והסיעודיים זאת בשל תכונותיו הפחות "מפונקות" של החיסון של מודרנה שדורש הקפאה של 20- מעלות בלבד לעומת ה70- הנדרשים לחיסון של חברת פייזר.

בסך הכל צפויים להגיע לישראל מחברת מודרנה כ-6 מיליון מנות בעסקה שנחתמה בין הצדדים. כמו כן הועבר כבר לישראל כשלושה מיליון מנות של חברת פייזר שהספיקו כבר עתה ליותר ממיליון וחצי אזרחים שחוסנו.

ישראל היא המדינה השלישית בעולם שמאשרת את החיסון של חברת "מודרנה", והראשונה שעושה זאת מחוץ לגבולות צפון אמריקה. עד כה אישרו את החיסון ארצות הברית וקנדה. מבצע החיסונים בישראל הוא מהמובילים בעולם, כשמדינות רבות חיסנו ממש מעט עד עתה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר