פרסום ראשון

מכתב הניחומים של נתניהו לגרב"ד פוברסקי

ראש הממשלה בנימין נתניהו לא הסתפק בשיחת הטלפון בה ניחם את הגרב"ד פוברסקי על פטירת אחיו מקורונה, ושיגר לו מכתב ניחומים ארוך ומסוגנן, המתפרסם כעת לראשונה (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום: שוקי לרר, ארכיון)

פרסום ראשון: ראש ישיבת פוניבז' הגאון רבי ברוך דב פוברסקי קיבל היום (חמישי) מכתב ששיגר אליו ראש הממשלה בנימין נתניהו, בו הוא מנחם אותו על פטירת אחיו, ראש ישיבת קול תורה הגר"ש זצ"ל, מנגיף הקורונה.

מעבר לשיחת הטלפון שערך לפני שבוע, כפי שדווח ב'כיכר השבת', ראש הממשלה כאמור אף פרס את מילות ניחומיו על הכתב, ופתח כך: "לכבוד ראש ישיבת פוניבז' הרב ברוך דב פוברסקי. מכובדי ראש הישיבה, כבוד הרב, אני מבקש להביע את צערי העמוק על פטירת אחיך, הרב שלום פוברסקי זצ"ל, מגדולי התורה בדורנו".

"בשעה קשה זו, ליבי איתך ועם משפחתך הכבודה, ואני מוסר לך את תנחומיי הכנים. הרב פוברסקי זצ"ל עלה ארצה כילד וקיבל בבית אביכם - הגאון רבי דוד פוברסקי - חינוך לטהרה ולמצוות. אף הוא למד בישיבת פוניבז', שקד על תלמודו יומם ולילה והתעטף בקדושה וטהרה".

בכיו של הגרב"ד פוברסקי, בהלווית אחיו (צילום: שלומי כהן)

נתניהו הוסיף והזכיר: "הרב שלום זצ"ל הנהיג במשך עשרות שנים, וביד רמה את ישיבת קול תורה בירושלים, והעמיד אלפי תלמידים. בצד התמדתו הכבירה ובקיאותו בש"ס ובפוסקים, הרב נודע ברוחב ליבו ובטוב שהרעיף על כל אדם".

"לדאבון לב, הרב זצ"ל הלך לעולמו במגפת הקורונה. זוהי אבידה עצומה לעולם התורה. וכמובן לבני ביתו - בראשם הרבנית חינה, ילדיו ויתר צאצאיו. תודה מקרב לב על תמיכתכם העקבית", סיים ראש הממשלה את מכתבו לגרב"ד פוברסקי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר