לומדים כרגיל

ילדי 'הפלג' הבריחו שוטרים, שחזרו ועצרו חמישה

כאשר השוטרים ניסו לאתר את מנהל החיידר, שפעל למרות הסגר, החלו עשרות ילדים להתעמת עמם והצליחו להבריח אותם. אך השוטרים שבו לאחר מכן וביצעו מעצרים. צפו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: איתמר קירשבוים. תמונות: ב. פישר)

עשרות מילדי תלמוד תורה של 'הפלג' במודיעין עילית, התעמתו עם שוטרים שבאו לאכוף את ההנחיות האוסרות לימודים בשל סגר הקורונה. תחילה הם הצליחו להבריח אותם מהמקום, בהמשך בוצעו חמישה מעצרים.

התקרית החלה בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה, ככל הנראה משכנים, על תלמידים השוהים בתלמוד התורה 'דרכי שמואל' שברחוב אבי עזרי, בשכונת גרין פארק בעיר.

בעקבות כך הוזעקו למקום כוחות משטרה, שאכן הבחינו בעשרות התלמידים, שעל פי הוראת רבותיהם מ'הפלג' ממשיכים בלימודים כרגיל למרות התחלואה המתפרצת.

בשלב מסוים, בעת שהשוטרים ניסו לאתר את מפעיל החיידר, כדי להורות לו לפזר את התלמידים, עשרות מהילדים החלו להתקהל ולהתעמת עם השוטרים.

גם צוות תקשורת שנכח במקום הותקף, וכאשר השוטרים פעלו לחלצו, החלו המתקהלים לחסום את הכביש, גרמו נזק לאוטובוסים שחלפו ולכלי רכב משטרתיים, וחסמו את דרכם.

תחילה כאמור הצליחו הילדים להבריח את השוטרים, אך לאחר מכן אלו שבו למקום ועצרו חמישה חשודים. "החקירה נמשכת", נמסר מהמשטרה.

גם בעיר ביתר עילית הוזעקו כוחות משטרה, לבית כנסת, לאחר שהתקבל דיווח על מספר מתקהלים השוהים בו. אך שם, עם הגעת הכוחות, המתקהלים התפזרו.

במקביל, ברחבי העיר נפרסו מחסמים משטרתיים קפדניים, בהם תושאלו העוברים אף בין השכונות גבעה A וגבעה B.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר