הגננת ממודיעין עילית

הבעל, על קבר רעייתו: "כמה היא דאגה". צפו

היום, במלאת ה'שבעה' לפטירתה מקורונה של מרת לאה קירשבוים ע"ה, הגננת בת ה-43 ממודיעין עילית, ספד לה בעלה ר' אלי בנימה אישית, וסיפר על גדולתה • תיעוד (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילומים: איתמר קירשבוים)

משפחת קירשבוים ממודיעין עילית, ומספר מצומצם של מכרים וקרובים, עלו היום (ראשון) לחלקת קברה של האם-הרעיה, מרת לאה קירשבוים, הגננת בת ה-43 שנפטרה מקורונה.

מול רגבי העפר המכסים אותה, ספד לה הבעל, ר' אלי, במילים נרגשות, ואמר: "נאמר על אבישג השונמית - ואני באמת חושב שלאורך כל המעשה שבנביא, זה אחד על אחד לאהל'ה - 'ותחזק בו לאכול לחם'. אין לחם אלא תורה".

"אני חושב שכל מה שהיא החזיקה היה רק לתורה, דאגה לילדים שהילדים 'יישבו וילמדו'. אמר לי מישהו ב'שבעה', שהיא אמרה לו: גם אם יהיה רק אחד בכולל (בראשו עומד הבעל. א.ר.) הוא לא יסגור את הכולל. אני אדאג שהוא יישאר בכולל".

האלמן הטרי הוסיף: "בהמשך מובא שם שאבישג נשאלה 'היש לדבר לך אל המלך או אל שר הצבא? ותאמר: בתוך עמי אנכי יושבת'; זה באמת הפשטות של לאהל'ה, שאף פעם לא היתה בקדמת הבמה".

בתפילת 'א-ל מלא רחמים'

"רק 'בתוך עמי אנוכי יושבת'. היא תמיד הצניעה את עצמה", סיים ר' אלי קירשבוים את ההספד על רעייתו מרת לאה, שנפילתה כקורבן המגפה בגיל כה צעיר זעזעה רבים.

בתום דבריו נשא במקום החזן אברמי רוט את תפילת 'א-ל מלא רחמים'.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר