השמאל מתפלג

יעלון: רה"מ בניגוד עניינים חריף עם המדינה

שר הביטחון לשעבר ויו"ר מפלגת תל"ם, משה יעלון השיק הערב שוב את מפלגתו באופן עצמאי לאחר שנאלץ לפרוש מהאיחוד עם לפיד כשהוא מצהיר "תם זמנך נתניהו" (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

שהב"ט והרמטכ"ל לשעבר, יו''ר מפלגת תל''ם, חה"כ משה (בוגי) יעלון, פנה לתקשורת לרגל השקתה החוזרת של מפלגתו לאחר שהחליט לפרוש מיש עתיד לאחר שלפיד ניסה להכריח אותו להיפרד מהסיעה העצמאית שלו. "מעל חצי מיליון מצביעים, שהצביעו ל'כחול לבן' בבחירות האחרונות, אומרים בסקרים, שיצביעו לבנט, שקד, סמוטריץ', סער ואלקין - אלה שהכתירו שוב ושוב את משטר השחיתות וההפקרה. לכן, הכרחי ליצור אלטרנטיבה, שהציבור יוכל לסמוך עליה. רק כך יש סיכוי לשינוי", הצהיר.

"אינני מפחד מדבר, אני עומד נחוש אל מול כל אתגר. אבל היום, היום אני יודע שהחזית השתנתה, שהזירה החשובה לנו ביותר היא העורף, הבית. תחושת המחדל הנורא של מלחמת יום הכיפורים הניעה רבים מאתנו, אוהבי המדינה שהקריבו, והיו מוכנים להקריב, הכול למענה. אותה התחושה בוערת בי גם היום, בימים של טירוף מערכות ותחושה של מחדל חמור לא פחות, ואף יותר, כי מלבד הכשל הניהולי בתחומים רבים, אנו חשופים לתרבות שקר נרחבת, מסוכנת וחסרת מעצורים", אמר יעלון.

"מדינת ישראל נמצאת במשבר מנהיגות חריף. החמור ביותר שידענו, כי מי שעומד בראש ממשלתנו, נמצא בניגוד עניינים חריף, עם מדינת ישראל. בימי המשבר הכלכלי הגדול ביותר שהיה כאן אי פעם, הוא מנע מאתנו תקציב מדינה. הוא גם מנע ומונע מינויים של שומרי סף ובכירים בשירות הציבורי, הוא לוקח את סדר היום של מדינת ישראל ואת האינטרסים של כולנו כבני ערובה, משועבדים לאינטרסים הצרים שלו, כנאשם בפלילים. הוא מוביל דרך של פילוג והסתה, של ריב ומדון בין כולנו - אזרחי ישראל. הוא מנסה שוב ושוב לקעקע את אושיות הדמוקרטיה הישראלית", הוסיף יעלון.

"אנחנו כאן כדי להגיד לו: "עד כאן". תם זמנך בנימין נתניהו, אזרחי ישראל מראים לך את הדרך החוצה מבלפור", הצהיר בוגי יעלון.

יעלון, הציג הערב גם את הרשימה הראשונה של מועמדות ומועמדי תל״ם לכנסת ה – 24 (סדר הרשימה אקראי):

- השר יזהר שי
- פרופ' חגי לוין
- ח״כ אורלי פרומן
- עו״ד גונן בן יצחק
- עו״ד קרין מאיר רובינשטין
- ח״כ אנדריי קוז׳ינוב
- -עו"ד איימן אבורייא

בהמשך השבוע יוצגו מועמדות ומועמדים נוספים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר