צפו בתיעוד

בחיידר של 'הפלג': הילדים רבו עם השוטרים

שוטרים שהגיעו הבוקר לתלמוד תורה של 'הפלג' במודיעין עילית, כדי לאכוף את הנחיות הקורונה, הותקפו על ידי הילדים • כך זה נראה ממצלמות הגוף של השוטרים • צפו (אקטואליה)

ילדי 'הפלג הירושלמי' (צילום: דוברות המשטרה)

כחלק מאכיפת הנחיות הסגר המהודק, הגיעו הבוקר (ראשון), שוטרים לתלמוד תורה של 'הפלג' במודיעין עילית, כדי לחפש את המנהל - האחראי על פתיחת הת"ת, השוטרים הותקפו על ידי הילדים.

בתיעוד ממצלמות גוף, שמפרסמת הערב המשטרה, נראים עשרות מתקהלים אשר מתעמתים עם השוטרים, חוסמים את הכביש ומפרים את הסדר.

ממשטרת ישראל נמסר: "אנו רואים בחומרה את התנהלותם אשר באופן בוטה הפרו את תקנות הקורונה ומגבלות ההתקהלות ובחרו להתעמת עם השוטרים שביצעו את תפקידם באכיפת התקנות למען בריאות הציבור".

כזכור, כפי שדווח מוקדם יותר היום ב'כיכר השבת', התקרית החלה בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה, ככל הנראה משכנים, על תלמידים השוהים בתלמוד התורה 'דרכי שמואל' שברחוב אבי עזרי, בשכונת גרין פארק בעיר.

בעקבות כך הוזעקו למקום כוחות משטרה, שאכן הבחינו בעשרות התלמידים, שעל פי הוראת רבותיהם מ'הפלג' ממשיכים בלימודים כרגיל למרות התחלואה המתפרצת.

בשלב מסוים, בעת שהשוטרים ניסו לאתר את מפעיל החיידר, כדי להורות לו לפזר את התלמידים, עשרות מהילדים החלו להתקהל ולהתעמת עם השוטרים.

גם צוות תקשורת שנכח במקום הותקף, וכאשר השוטרים פעלו לחלצו, החלו המתקהלים לחסום את הכביש, גרמו נזק לאוטובוסים שחלפו ולכלי רכב משטרתיים, וחסמו את דרכם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר