שריפת פחים • צפו

בגלל אי פינוי אשפה: מחאה סוערת במא"ש

עשרות תושבי מאה שערים, בעיקר ילדים, מתגודדים בשעה זו ברחוב שבטי ישראל בירושלים, תוך חסימת כבישים ושריפת פחים, כמחאה על אי פינוי האשפה ע"י העירייה • צפו (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
ברחוב שבטי ישראל (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

לאחר שהעירייה סירבה לפנות את הזבל בשכונת מאה שערים, יצאו הערב (ראשון) מאות מתושבי השכונה למחאה נגד העירייה, תוך שריפת פחים והשלכת שקיות זבל לעבר משרד החינוך, הנמצא בסמיכות מקום.

כפי שדווח הבוקר ב'כיכר השבת', מדובר במחאה של קומץ תושבים בשכונה, ככל הנראה קבוצה של בחורים צעירים שמסתובבים בשכונה, שכבר ביום שישי האחרון, שברו את הזכוכית של משאית האשפה, קרעו את הצמיגים וריססו כתובות על המשאית.

ל'כיכר השבת' נודע כי מרבית התושבים בשכונה מתנערים מתקיפת עובדי העירייה.

העירייה, החליטה בתגובה שלא לאסוף את האשפה - עד להתחייבות ברורה שמקרים מעין אלו לא יחזרו על עצמם. ולכן קומץ תושבים יצאו להפגנה סוערת, שבמהלכה ילדים זרקו שקיות זבל על משרד החינוך והבעירו פחים..

מטעם המשטרה נמסר: "כוחות משטרה פועלים בשעה זאת בעקבות מחאה בה עשרות צעירים מפרים את הסדר ברחוב שבטי ישראל - הנביאים בירושלים תוך השלכת שקיות אשפה לעבר רחבת החנייה של משרד החינוך והבערת פח בסמוך".

מהעירייה נמסר בתגובה כי "לצערנו, עובדי עיריית ירושלים נתקלו באלימות חסרת תקדים באזור השוק. קבוצה גדולה של אנשים עם פטישים וסכינים, שברו את זגוגית המשאית וקרעו את הצמיגים באלימות שלא זכורה כדוגמתה.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר