זעם בבריטניה

יד ימינו של בן לאדן יצא לחופשי: "שמן מידי"

ארה"ב שחררה את עאדל עבדל-בארי בנימוק כי הוא שמן ובסיכון להידבק בנגיף הקורונה. אלא שהוא חזר לבריטניה, שם התפרסמו תמונותיו מסתובב בריא לחלוטין, מה שעורר זעם וחשש בציבור (בעולם)

(צילום: מסך מתוך ראיון עם Rahimullah Yusufzai)

הוא כונה יד ימינו של אסומה בן לאדן, האיש שהפיץ עבורו תעמולה בעולם המערבי ולקח חלק במתקפות על שגרירויות ארה"ב בקניה ובטנזניה ב-1998, בהן נהרגו 224 בני אדם.

כיום, בגלל נגיף הקורונה, הוא שוחרר מהכלא האמריקני וחזר להסתובב, כמעט חופשי לחלוטין, ברחובות בריטניה - שם זועמים וחוששים.

הסיבה לשחרורו מהכלא: עורכי דינו הצליחו לשכנע את השופטים כי הוא כה שמן, עד שהקורונה מהווה עבורו סיכון מוגדל, ולכן יצא לחופשי מטעמים הומינטאריים.

אך היום (שני) פרסם ה"סאן" הבריטי תמונות בו הוא נראה פותח את הדלת לשליחים כשהוא מתהלך זקוף ובריא לחלוטין, בניגוד לטענת פרקליטיו כי "מצבו שברירי".

בתמונות הוא גם לא נראה שמן מידי ולפי האיש שצילם את התיעוד, הוא התהלך כרגיל ללא כל צורך בעזרה. פרסום התמונות עורר זעם במדינה.

הזעם התגבר כאשר התברר כי הדירה בה הוא מתגורר עם משפחתו, בפרבר בצפון מערב לונדון, השווה מיליון ליש"ט, ניתנה לו על ידי המדינה.

משטרת לונדון מבקשת לחייב את הטרוריסט השפל לרשום כל מהלך שלו כדי שיוכלו לעקוב אחריו, אך הוא עתר לבית המשפט ואף שכר לשם כך עורכי דין, שאף הם עשויים לקבל מימון מכספי משלם המיסים הבריטי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר