מסרבים לאחדות

ליברמן ובוגי יעלון קוראים לבני גנץ לפרוש

יו"ר 'ישראל ביתנו', ח"כ אביגדור ליברמן, ויו"ר תלם, ח"כ משה בוגי יעלון, מסרבים לנהל משא ומתן לאחדות עם יו"ר 'כחול לבן', בני גנץ, וקוראים לו לפרוש מהחיים הפוליטיים (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
בני גנץ (צילום: גילי יערי / Flash90)

יו"ר 'ישראל ביתנו', ח"כ אביגדור ליברמן, ויו"ר תלם, ח"כ משה בוגי יעלון, הודיעו הבוקר (שלישי) כי מסרבים לנהל משא ומתן לאחדות עם יו"ר 'כחול לבן', בני גנץ, וקוראים לו לפרוש מהחיים הפוליטיים.

לדברי ליברמן: "‏בני, אין טעם בפגישה שכל מטרתה היא להבטיח את הכיסא שלך בכנסת הבאה. את ההזדמנות שלך להחליף את נתניהו פספסת. יש לנו 1,300,000 סיבות לא להאמין לך".

גם בתלם הודיעו כי התשובה לבקשת גנץ שלילית וכי עליו לפרוש: "המשימה והתנאי ההכרחי להביא את ישראל לחוף מבטחים, היא לשלוח את נתניהו הביתה ולנצח את קואליציית החסינות והשחיתות. המחאה לא תהיה לשווא.

"טוב יעשה גנץ אם יודיע שהפנים את לקחי המשבר הלאומי הנורא אליו הוביל בטעות ובניגוד לכל היגיון ויפרוש מהפוליטיקה. זה יקל על החיבורים הנדרשים. המחאה תנצח".

כזכור, אמש קרא גנץ להקמת מפלגת שמאל מרכז שתאחד את כלל הסיעות הקטנות: "זוהי שעת חירום, אסור לתת לו לפרק אותנו לרסיסי מפלגות. יש סכנה גדולה שההזדמנות תחלוף אם נישאר מפוזרים על פני כל כך הרבה סיעות. ולכן, אני קורא לכל מי שישראל חשובה לו, כל מי שלא ילך עם ביבי, לוותר על האגו ולהתאחד. לפיד, חולדאי, בוגי, שלח, ליברמן, הורוביץ, שמולי, זָלִיכָה. כל אלו שבאמת לא ישבו עם ביבי".

"בואו. בואו וניפגש. נמצא את השיטה. נמצא את הדרך. נמצא את המשותף לכולנו. בואו כבר מחר. ניכנס לחדר. נמצא פתרונות. בואו נתאחד. לטובת המדינה. בלי משקעי עבר, בלי פחד, בלי אגו, אני מוכן להקריב הרבה, כמו שכבר הוכחתי, כדי שביבי ילך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר