הירי באוויר בבית שמש

המשטרה מגבה את השוטר; עדות: "השוטר איים שירה בי"

במשטרה מגבים את השוטר שירה באוויר במהלך פינוי החיידר בבית שמש, אך בוחנים האם תגובתו היתה מידתית; עדות של אחד הנוכחים: "השוטר צעק עלי שאם אני לא זז הוא יורה בי" (אקטואליה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום תמונות: באדיבות המצלם; וידאו: יעקב לדרמן - פלאש 90)

דרמה של ממש התרחשה אתמול (שלישי) בבית שמש, כאשר כוחות משטרה הגיעו לסגור תלמוד תורה שפעל, ואחד השוטרים - ביצע ירי באוויר, בטענה שחש בסכנה לחייו.

השוטר היורה, זוכה לגיבוי מלא מהמשטרה, שבמקביל פתחה בבדיקת המקרה, תוך שהיא בוחנת את אופן תגובתו של השוטר - כולל הירי באוויר, האם היא היתה מידתית.

השוטר היורה (באדיבות המצלם)
התרמילים, בזירה (באדיבות המצלם)

לפי האינדיקציה שיש למשטרה, השוטר אכן היה בסכנה ולכן ירה באוויר כדי להרחיק את המפגינים שפעלו במקום בניסיון למנוע את סגירת החיידר.

מנגד, אחד האנשים שנכחו במקום, אומר בשיחה עם 'כיכר השבת' כי "דקה לפני הירי באוויר, השוטר צעק עלי שאם אני לא זז הוא יורה בי, זה היה מפחיד, מיד זזתי".

יצוין כי מאחר ומדובר רק במתנדב של המשטרה הוא לא היה מצויד במצלמות גוף, מצלמות שהיו יכולות לסייע בבחינת המקרה והאם אכן נשקפה סכנה לחייו.

(באדיבות 'בית שמש חדשות')

כפי שדווח ב'כיכר השבת', שוטר שהגיע כדי לסגור תלמוד תורה של ויז'ניץ-מונסי בשכונת רמת בית שמש ב', ביצע ירי באוויר, זאת לאחר שהחלה התקהלות של עשרות צעירים סביב ניידת המשטרה.

מדוברות המשטרה נמסר כי "במהלך פעילות ניידת משטרה במסגרת אכיפת תקנות קורונה כלפי מוסד חינוכי שעל פי החשד הפר את הנחיות הסגר ברחוב קדושת אהרון בעיר בית שמש, ניגש השוטר לאתר את מנהל המקום במטרה לאכוף כנגדו.

השוטר והאקדח (באדיבות המצלם)

"באותה העת החלה במקום התקהלות סביב מתנדב המשטרה שעמד סמוך לניידת תוך שהמתקהלים יידו אבנים לעברו. מאחר וחש סכנה לחייו, ביצע המתנדב ירי באוויר ללא נפגעים באירוע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר