"מדרון חלקלק"

דרישה בכנסת: "לחקור את הירי ליד התלמוד תורה"

"שליפת אקדח בבית ספר זה אירוע חמור ביותר", אמר ח"כ ממפלגת יש עתיד, ואילו יעקב אשר דרש חקירה • המשנה ליועמ"ש המשטרה הגיב: האירוע נמצא בבדיקת מח"ש (ארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

במהלך דיון ועדת החוקה היום (רביעי), ביקר ח"כ משה טור פז את מקרה הירי באוויר בעת אכיפת הנחיות הקורונה בבית שמש ואמר כי "שליפת אקדח בבית ספר זה אירוע חמור ביותר". יו"ר הוועדה, ח"כ יעקב אשר דרש תחקיר.

ח"כ משה טור פז אמר, "הסתובבתי בימים האחרונים בריכוזים חרדיים ואני רואה היענות מאוד גדולה בשטח גם בשכונות החרדיות ביותר בירושלים. רוב האנשים נשמעים להוראות, נשארים בבית ולא מפעילים עסקים. אני חושב שצריכה להיות קריאה שלנו חד משמעית למשטרה - לאכוף בכל מקום".

"אך יחד עם זאת אתמול קרה אירוע מאוד חמור בתלמוד תורה בבית שמש שנפתח שלא כדין, הגיעה ניידת משטרה ושוטר שלף את נשקו וירה באוויר, כמנהל בית ספר לשעבר זה דבר חמור מאוד שדבר כזה קורה ליד תלמידים. אני לא מתווכח על הצורך באכיפה משטרתית, אך שליפת אקדח בביה"ס זה אירוע חמור ביותר. אני קורא למשטרת ישראל לעשות סדר להגביר ביד אחת אכיפה על המוסדות ומצד שני שלא יהיה מצב של הפעלה של נשק חם בתוך ביה"ס".

ניצב משנה מאיר דב ברקוביץ' המשנה ליועמ"ש המשטרה שהשתתף בדיון, בירר את טענתו של ח"כ טור פז והשיב: "הטענה של ח"כ טור פז הייתה שלא ייתכן ששוטר ישלוף נשק בתוך מוסד חינוכי אך זה לא היה במוסד חינוכי. נכנסו שני שוטרים למוסד חינוכי לצורך אכיפה בעקבות הפרת נהלי קורונה. לצד זאת, מתנדב שנשאר בניידת מחוץ למוסד התקהלו סביבו וזרקו עליו אבנים, הוא חש בסכנה ובעקבות כך ירה 3 יריות באוויר. זה כרגע זה בבדיקה של מח"ש".

יו"ר הוועדה ח"כיעקב אשר אמר כי "המקרה חייב להיבדק כדי שלא נגיע למדרון חלקלק של ירי באוויר. אני דורש שיהיה תחקיר ברור על הדבר הזה, שיחודדו הנהלים ואם הייתה הצדקה לזה אז שמישהו ייקח על כך אחריות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר