4,194 דו"חות ביממה

במחסום המשטרה נתפסו שני חולי קורונה

4,194 דו"חות נרשמו אתמול (רביעי) על-ידי המשטרה בגין הפרות של תקנות הקורונה ברחבי הארץ; במחסום הממוקם במחלף חמד על כביש 1 נתפסו שני חולים מאומתים (משטרה)

תפיסת חולים מאומתים בכביש 1: (צילום: דוברות המשטרה)

4,194 דו"חות נרשמו אתמול (רביעי) על-ידי המשטרה בגין הפרות של תקנות הקורונה ברחבי הארץ, במסגרת המבצע לאכיפת הגבלות התנועה, ההתקהלות והמסחר.

2,649 דו"חות נרשמו בגין יציאה ממקום מגורים למטרה או פעולה שאינה מותרת (דו"חות הניתנים גם בהתקהלויות אסורות של מי שמרוחק מביתו מעל 1,000 מ' למטרה אסורה).

בנוסף, נרשמו 1,204 דו"חות בגין אי עטית מסיכה, 86 דו"חות בגין הפרות חובת הבידוד, 85 דו"חות בגין הפרות שונות של בתי עסק, וכן 145 דו"חות בגין שהייה במקום ציבורי שפעילותו נאסרה.

הפרת בידוד בבית שמש (צילום: דוברות המשטרה)

אמש, בשעות הצהריים, במהלך פעילות פיקוח ואכיפה במחסום הממוקם במחלף חמד על כביש 1, עוכבו נהג ונוסע לבדיקה. בבדיקה התברר כי הנהג והנוסע - תושבי בית שמש בשנות העשרים לחייהם, הינם חולים מאומתים בנגיף הקורונה המפרים את הבידוד. הנהג והנוסע זומנו לחקירה בחשד למעשה העלול להפיץ מחלה.

בלילה שבין שני לשלישי, לאחר חצות, התקבל דיווח במשטרה אודות רעש חזק של מוסיקה מפארק ציבורי בבית שמש. שוטרים שהגיעו למקום איתרו שני צעירים שגרמו לרעש וכשביקשו השוטרים לזהותם, ניסו השניים להתל בשוטרים תוך שמסרו פרטי זיהוי לא נכונים ובשל כך עוכבו לתחנת המשטרה.

בחיפוש בכליהם אותרו תעודות מזהות של השניים וברשותו של אחד מהם גם חומר החשוד כסם. בדיקתם העלתה כי אחד המעורבים נדרש לשהות בבידוד על פי הנחיית משרד הבריאות לאחר שנחשף לחולה מאומת, ולכן הוחזר לביתו ועתיד להיחקר בסיום תקופה זאת.

(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר