"לא פוסלים אף אחד"

נתניהו, סער והחרדים: ח"כ יעקב אשר בראיון

הזינוק בתחלואה החרדית; ההחלטות בוועדה שבראשותו; בחירות 2021; אי ההכרזה על תמיכה בנתניהו; האם פוסלים את גדעון סער והשינוי של יאיר לפיד • יו"ר ועדת החוקה, ח"כ יעקב אשר, בריאיון לישי כהן (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: הלל רוזנברג)

בניגוד למערכות הבחירות בשנתיים האחרונות, ב'יהדות התורה' מסרבים להצהיר פומבית על התחייבות להמליץ על בנימין נתניהו להרכיב את הממשלה ביום שאחרי הבחירות. בראיון מקיף באולפן 'כיכר השבת' מתייחס ח"כ יעקב אשר, יו"ר ועדת חוק חוקה ומשפט של הכנסת, לזינוק בתחלואה החרדית והסיבות לכך, הבחירות שבפתח, אי הפסילה של גדעון סער והשינוי של יאיר לפיד. צפו בראיון המלא.

מדוע ביהדות התורה לא יוצאים בקריאה פומבית, כפי שהיה במערכות הבחירות הקודמות שאנחנו תומכים בבנימין נתניהו לראשות הממשלה?

"אני לא מכיר מציאות של בחירות בשתי פתקים, ולכן אנחנו לא אומרים כרגע אחרת ממה שאמרנו בבחירות הקודמות. אנחנו הלכנו עם גוש הימין, והולכים איתה גם כעת, וכרגע המפלגה הגדולה ביותר בגוש היא הליכוד בראשות בנימין נתניהו, ולכן למה לנו הצהרות?".

אתה יכול לומר היום שמי מצביע ליהדות התורה ולדגל התורה יקבל את התמיכה שלכם בבנימין נתניהו לאחר הבחירות?

"מי שמצביע לדגל התורה יודע שאנחנו נמליץ על המפלגה הגדולה ביותר בגוש הימין. נקודה! אם מחר מיקי זוהר יעמוד בראשות הליכוד, זה אומר שאנחנו לא נתמוך בליכוד?".

"לא פסלנו מעולם אף אחד", ענה ח"כ אשר באשר לשאלה האם הם פוסלים את גדעון סער: "ואני לא יודע מי מועמד לראשות ממשלה. מה שאני יודע זה שכל אחד שמועמד, מועמד במפלגה שלו. אין בישראל היום דבר כזה שנקרא מועמד לראשות ממשלה".

צפו בראיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר