"לאחד ולא לפלג"

בנט: קורא ללפיד ואיווט להפסיק את ההסתה

יו"ר 'ימינה', נפתלי בנט, קורא לאביגדור ליברמן ונפתלי בנט להפסיק את ההסתה נגד החרדים: "מתקפות לפיד וליברמן לאורך השנים לא הצליחו לגייס חרדי אחד; להיפך" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
לפיד ובנט (צילום: פלאש 90)

יו"ר 'ימינה', ח"כ נפתלי בנט, קורא הערב (מוצ"ש) לחברי הכנסת אביגדור ליברמן ונפתלי בנט להפסיק את ההסתה נגד הציבור החרדי: "מתקפות לפיד וליברמן לאורך השנים לא הצליחו לגייס חרדי אחד; להיפך".

דבריו של בנט מגיעים לאחר ביקורת נגדו, כשתקף את המגזר החרדי באולפן 'חדשות 13' כאשר בדבריו אמר כי אחרי שינצח את הבחירות, יקים ממשלה עם כל חלקי הפוליטיקה הישראלית. "אחרת", כך תמה, "איך נטפל במדינה החרדית שבתוך המדינה?".

לדברי בנט, הערב: "לפיד וליברמן- חדלו להסית. צריך לאחד את העם כדי לפתור בעיות; לא לפלג. איווט ליברמן הוציא סרטון דוחה- כמעט אנטישמי- נגד הציבור החרדי בניסיון לקושש קולות.

"האם יש בעיות? חד משמעית. אך ככה לא פותרים בעיות בציבור החרדי. מתקפות לפיד וליברמן לאורך השנים לא הצליחו לגייס חרדי אחד; להיפך- הם רק האטו את השילוב שלהם בכלכלה".

"החרדים הם אחינו", הוסיף בנט: "לא במקרה מיד עם כניסתי לתפקיד שר חינוך ביטלתי אפלייה שמנעה מילדים חרדים את הזכות לקייטנות של משרד החינוך".

לדבריו: "האם יש בעיה שחלקים גדולים מהמגזר החרדי אינם משולבים בכלכלה הישראלית? כן. חד משמעית. זו בעיה שפוגעת קודם כל ברבבות משפחות חרדיות עצמן. עלינו לטפל בה. כשר כלכלה פעלתי רבות בעניין".

בנט התייחס לדבריו באולפן 'חדשות 13': " האם חלק מהחוגים בחברה החרדית מתנהגים כמעין "מדינה בתוך מדינה"? כן. כולנו חווינו זאת בשנה האחרונה באופן בולט. אסור לתת לזה להימשך. איך מתמודדים עם זה? לא בהסתה, אלא בשכל ישר ובהגינות".

בנט הוסיף: "בממשלה שבעזרת ה׳ אקים נקדם את התכנית שלנו ״משיסוי לשילוב״ אשר יוריד את גיל הפטור ל21 וישחרר רבים מהמגזר החרדי לרכוש מקצוע איכותי בגיל צעיר.

"מי שיבחר ימשיך ללמוד בבית המדרש, אך כל האחרים יוכלו לצאת ולרכוש מקצוע איכותי. מי מתנגד ליוזמה זו? הקיצוניים משני הצדדים: לפיד וליברמן בשביל פופוליזם לצד חרדים קיצוניים מסוימים אשר רוצים למנוע את הבחירה של צעירים לצאת בגיל 21 לרכוש מקצוע. נדאג לכל אזרח בישראל, לצד אכיפה שיוויונית על כל האזרח".

בסיום דבריו הוסיף: "אכפת לנו מכם האזרחים כו-לם, ואנחנו יודעים איך לתקן, מחוץ לקופסה. צריך לאחד, לא לפלג".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר