צעד קיצוני

איום שנשקל: מוסדות חינוך הפעילים בסגר, ינותקו ממים וחשמל

צעד קיצוני, שנשקל במשטרת ישראל: במידה ומוסדות החינוך של הזרמים החרדים המתעלמים מהסגר, ימשיכו לפעול, הם ינותקו - בשיתוף פעולה עם הרשויות - מחשמל וממים (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
תלמידי גרודנא באשדוד, בשבוע שעבר (צילום: קבוצת 'החדשות')

מוסדות החינוך הפתוחים עדיין, למרות הסגר, בחלקים מן הציבור החרדי, עלולים להיחשף לענישה מסוג שלא ידעו עד כה: ניתוק מאספקה חיונית של מים וחשמל.

מדובר באיום שכעת רק נשקל, בקרב גורמים בדרג הפיקוד הבכיר של משטרת ישראל, במידה וצעדי האכיפה השגרתיים, דוגמת אלו שננקטו עד כה, לא יועילו.

בדיון שנערך במשטרה, אודותיו דווח ב'חדשות 12', הועלתה האפשרות לפנות לרשויות המקומיות הרלוונטיות, שבשטחן ממוקמים המוסדות הלומדים בעת מגפת הקורונה, משום שנדרש שיתוף פעולה עמן כדי לממש את הצעד הקיצוני.

במקביל נעשה כבר צעד משמעותי אחר: פנייה למשרד החינוך, בדרישה להסיר את רישיון הלימודים המתחייב ממוסדות החינוך המדוברים, במטרה למנוע מהם תקציב כלשהו.

המהומה בעת ניסיון האכיפה בת"ת בבית שמש (באדיבות 'בית שמש חדשות')

כזכור, בסוף השבוע שעבר, בתדרוך משטרתי שנערך לכלי התקשורת נאמר, באשר למוסדות החרדים שפועלים: "אנחנו לא נכנסים אליהם כדי לאכוף. במקרים שהמנהלים יתנגדו, ניתן דו"חות, אבל לא נפזר את התלמידים".

"במקרים שיפגעו בשוטרים ובניידות, כמו שאירע בבית שמש ובאשדוד, נגיע עם כוחות מתאימים ונעשה מה שצריך לעשות", הוסיפו במשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר