"רשעים ארורים"

הגר"מ מאזוז לנשיאת העליון: אל תהיי חיה"

הגאון רבי מאיר מאזוז, ראש ישיבת 'כסא רחמים', התייחס להחלטת בג"צ להתיר הכנסת חמץ בפסח לבתי החולים, ותקף קשות את הנשיאה אסתר חיות, החתומה על פסק הדין (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: עזרא טרבלסי )

הגאון רבי מאיר מאזוז, ראש ישיבת 'כסא רחמים', התייחס אמש (מוצאי שבת), בשיעורו השבועי להחלטת בג"צ להתיר הכנסת חמץ בפסח לבתי החולים, ותקף את הנשיאה אסתר חיות, החתומה על פסק הדין השנוי במחלוקת. כזכור, פסק הדין הביא את המפלגות החרדיות להודיע כי בכל ממשלה שתקום ידרשו להעביר חוק עוקף בג"צ.

במהלך שיעורו אמש, התבטא הגר"מ מאזוז בחריפות: "רשעים ארורים, נלחמים בתורה, נלחמים בחרדים, נלחמים בישיבות, יום אחד הישיבות האלו יעלו עליכם. כל אלה בימינו שנלחמים בתורה, יעמדו על קברם בדור הבא וישכח כל המעשים הארורים שהם עושים. לא ככה עושים".

בשלב הזה הרב פנה לנשיאת בית המשפט העליון, השופטת אסתר חיות: "גברת חיות, אל תהיי חיה. את בן אדם. אל תעשי את הדבר הזה. תני לנו לחיות בארץ ישראל. למה את עושה את הדבר הזה? למה? את חושבת שאין תקנה? יש תקנה!".

לדבריו: "איבדנו את זה עם השטויות שלהם, 'רק לא ביבי', לא - זה לא 'רק לא ביבי', זה 'רק לא חרדים'. הבעיה שלהם הם החרדים. כי ביבי עושה חסד עם החרדים, הבעיה שלהם עם ביבי כי ביבי רוצה לתת לתת לחרדים לחיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר