הפר בידוד

חולה קורונה נתפס בכניסה למודיעין עילית

כוח משטרה שפרס מחסום בכניסה לעיר החרדית מודיעין עילית, עצר הבוקר נהג רכב לבדיקה שגרתית, אז התברר כי מדובר בחולה קורונה מאומת המפר את הבידוד (חדשות, ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)

במסגרת מבצע האכיפה של המשטרה במטרה לבלימת התפשטות נגיף הקורונה, המשטרה פרסה הבוקר (ראשון) מחסום בידוק בכניסה לעיר מודיעין עילית, לצורך אכיפה ופיקוח אחר הנחיות משרד הבריאות.

שוטרי הסיור בדקו במחסום רכב שנהגו טען כי הוא בדרכו לתחנת דלק ובבדיקה במסוף התגלה כחולה קורונה מאומת שמפר את הבידוד. מהוא נשלח לביתו להשלמת תקופת הבידוד כנדרש וזומן לחקירה בסיומה.

מהמשטרה נמסר: "המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. משטרת ישראל תמשיך לסייע למשרד הבריאות במאמץ האכיפה לבלימת התפשטות הנגיף ככל שידרש במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו".

בתוך כך, המשטרה דיווחה הבוקר כי במהלך סוף השבוע, נרשמו על ידי השוטרים 11,437 דו"חות בגין הפרות של תקנות הקורונה ברחבי הארץ.

מרבית הדו"חות נרשמו בגין יציאה ממקום מגורים למטרה או פעולה שאינה מותרת - 9,224 דו"חות, ובהם גם 1,514 דו"חות בגין אי עטית מסיכה, 148 דו"חות בגין הפרות חובת הבידוד, 120 דו״חות בגין הפרות שונות של בתי עסק, וכן 345 דו"חות בגין שהייה במקום ציבורי שפעילותו נאסרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר