על חייו וילדיו

תושב תל אביב נעצר: איים על השר אמיר אוחנה

גבר בשנות הארבעים לחייו משכונת התקווה בתל אביב נעצר על ידי המשטרה לאחר שפרסם ברשתות החברתיות איומים על חיי אמיר אוחנה וילדיו • בית משפט האריך את מעצרו (בארץ)

(צילום: David Cohen/FLASH90)

תושב העיר תל אביב, משכונת התקווה, בשנות הארבעים לחייו, נעצר על ידי המשטרה בעקבות תלונה שהגיש נגדו קצין המשרד לביטחון פנים, בגין איומים שפרסם נגד השר אמיר אוחנה.

בהודעות שפרסם החשוד ברשתות החברתיות הוא איים על חייו של השר לביטחון פנים ועל חיי ילדיו. מעצרו הוארך היום (שני) בבית משפט השלום בתל אביב, בשלושה ימים.

נציג המשטרה הציג בדיון שורה של איומים ששלח העצור לשר, ואמר כי "לאורך כל הזמן היו האיומים ברף גבוה לגבי חייו של השר וחייהם של ילדיו".

מנגד, סנגורו של החשוד, עו"ד בן מעוז טען במהלך הדיון כי אין מסוכנות ויש לשחרר את החשוד. לטענתו, "הסיכוי של החשוד להוציא דברים כאלה לפועל הוא אפסי".

אך השופטת ענת יהב קבעה כי "מדובר במתלונן מטעמו של השר, שציין כי השר מקבל לאינסטגרם שלו כבר תקופה ארוכה הודעות מהחשוד. מכאן שדי בהודעה זו על מנת לספק את החשד הסביר לשלב הזה".

"בדרך כלל עבירת האיומים איננה מקימה באופן אוטומטי עילת מעצר של מסוכנות, אולם כל תיק ונסיבותיו. איומים על בת זוג כמובן שיכולים בנסיבות מסוימות להקים עילה שכזו, וכך גם כאשר מדובר במספר רב של איומים נגד פונקציה מסוימת ונגד ילדיו, שמכילים פירוט מדוקדק מה ייעשה לאותו אדם. לא מדובר במי שנפל בלשונו פעם אחת אלא כמה פעמים. עילת המסוכנות מתבססת ויש לבחון אותה עד תום".

כאמור, מעצרו של החשוד הוארך בשלושה ימים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר