"נתניהו לא ימני"

יו"ר מועצת יש"ע הודיע על תמיכתו בסער

ראש המועצה האזורית בקעת הירדן ויו"ר מועצת יש"ע דויד אלחייני, הודיע היום: "אני מצטרף ל'תקווה חדשה', מאמין במנהיגות של גדעון סער ותומך בו לראשות הממשלה" (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
אלחייני עם אלקין, בכיר 'תקווה חדשה' (צילום: יח"צ)

ראש המועצה האזורית בקעת הירדן ויו"ר מועצת יש"ע דויד אלחייני הודיע היום (שלישי), על תמיכתו בגדעון סער ומפלגתו 'תקווה חדשה', כשהוא תוקף בחריפות את נתניהו.

בהודעתו כתב: "תושבי בקעת הירדן, תושבי יו"ש, חברים יקרים. אתם מכירים אותי, תמיד אשאר נאמן לדרכי. נתניהו עזב את ערכי הליכוד, אני לעולם אשאר נאמן לערכים של המחנה הלאומי.

כשנתניהו מצהיר על שתי מדינות לשני עמים, כשנתניהו משרטט את גבולות מדינת הטרור הפלשתינית על 70% משטחי יו"ש, כשנתניהו לא מסדיר את ההתיישבות הצעירה ומקפיא את ההתיישבות, כשנתניהו הוליך שולל אותי ואת תושבי בקעת
הירדן, הבטיח להחיל את הריבונות הישראלית בבקעה ולא קיים, זה לא ראש ממשלה ימני!.

יש לי חברים טובים בליכוד, אני אוהב ומחבק אותם, קשה לעזוב את הבית , הבית שכה אני אוהב, אבל נתניהו הרס אותו. גם יצחק שמיר כראש הממשלה ויו"ר הליכוד החליט בזמנו לעזוב את הליכוד כשאיבד אמון בנתניהו וראה שהוא בגד בער כי הימין.

המקום הכי מתאים שחוזר לליכוד של ימי בגין ושמיר הוא " תקווה חדשה" בראשות גדעון סער. אני מאמין בגדעון, זאב אלקין, יועז הנדל ובחבריהם. מאמין ביושרם, בכנות שלהם להביא תקווה ובשורה למדינת ישראל. אני מאמין במנהיגותו של גדעון סער, נאמנותו לערכי המחנה הלאומי, והוא האיש המתאים ביותר להנהיג את מדינת ישראל בעת הזו.

תושבי בקעת הירדן, אתם יקרים לי מכל ואני נאמן לכם ולבחירתכם בי, אני נשאר בתפקידי כראש מועצת בקעת הירדן ויו"ר מועצת יש"ע ומודיע כי בבחירות הקרובות אתמוך ואצביע למפלגת "תקווה חדשה" בראשות גדעון סער. אני קורא גם לכם ולכל תושבי יהודה ושומרון להצטרף אלינו ולהצביע ל" תקווה חדשה" בראשות גדעון סער".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר