תיעוד מקומם

אישה קנאית לשוטרים: "לא רוצה לשים מסכה, שימו אתם כיפה"

שוטרים ושוטרות שמנעו מצעירים חסידי ברסלב את הכניסה לישיבה שלהם, במהלך פעילות אכיפה, עוררו את חמתה של אחת מנשות הקהילה, שפרצה בסדרת התגרויות. צפו (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: יונה ב.)

שוטרים פעלו בשעות האחרונות (שלישי) בשכונות סנהדריה ורמת אשכול בירושלים, במסגרת המאבק בהתפשטות הנגיף ברחבי העיר, "תוך מיקוד פעילות לאיתור ואכיפה כנגד הפרת התקנות השונות והנחיות הסגר", כפי שנכתב בהודעה, לאחר מכן.

מוסדות שונים, בהם ישיבות, בתי כנסת ומקומות נוספים, נבחנו אם התנהלותם עונה על תקנות משרד הבריאות. במהלך הפעילות, נתקלו השוטרים בהתנגדויות רבות במטרה להכשיל את ביצוע המשימה, תוך הפרת הסדר שכללה חסימת כבישים, קריאות גנאי וניסיונות למנוע את כניסת הכוחות, עם כיסאות ושולחנות.

בעקבות כך עוכבו או נעצרו 20 חשודים, ונרשמו עשרות דו"חות. באחד המקרים, מול ישיבה קטנה של חסידי ברסלב מהזרם הקנאי, החלה אחת הנשים להתגרות בשוטרים ובשוטרות שמנעו את הכניסה למוסד הלימודים.

"אני לא רוצה לשים מסכה, ראש הממשלה אמר? אני לא רוצה", צעקה האישה. "שימו אתם כיפה. רשעים! תנו לנו ללמוד תורה. עמלקים, שלא יכולים לסבול שלומדים תורה".

הגברת המשיכה בזעקות: "זו השמירה שלנו, התורה הקדושה. תלכו מפה עמלקים, תסתלקו מפה רשעים ארורים". ובפנותה לשוטרת, הוסיפה: "תסתלקי מפה, נבלה. תסתלקי. רשעים ארורים".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר