הזמן שנתעורר

מזלזל בהנחיות? אתה מחבל מתאבד // רונן כץ

איפה הערבות ההדדית? מה קרה לנו? הפכנו לחברה שלא אכפת לה מחיי אדם? והכל בשביל סיסמאות ועקרונות? שבו בבית, שימו מסכה והתרחקו • העיתונאי רונן כץ בטור נוקב (דעה)

רונן כץ | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

אם היו אומרים לכם שיש סיכוי של חמישה אחוזים בלבד שבאוטובוס שאתם נוסעים בו בדרך לעבודה יעלה מחבל מתאבד שיעשה פיגוע רב נפגעים, סביר להניח שבאותו בוקר לא תיסעו באוטובוס לעבודה.

אם יגידו לכם שבחתונה שתלכו אליה יש סיכוי גדול שאחד המשתתפים מתכוין לשלוף נשק ולרסס ביריות את כל הסובבים ושיש סיכוי לא קטן שאב החתן, או אם הכלה ואולי גם אתם בעצמכם תיפצעו או תיהרגו, סביר להניח שלא תשתתפו בחתונה.

אבל כשמדובר בקורונה, פתאום כולם נהיים פרופסורים למתמטיקה.

עכשיו תסתכלו ימינה, תסתכלו שמאלה. אתם רואים את האדם שלימינכם, סך הכל בן 45, נראה בריא בסך הכל, תסתכלו עליו שוב, כי יתכן שמחר, או מוחרתיים או בעוד שלשה ימים הוא כבר לא יהיה איתנו.

תרימו טלפון להורים שלכם או לסבים ולסבתות שלכם ותדברו איתם כי אולי יבוא חסר אחריות, חייב בידוד או חולה מאומת שיחליט שהממשלה לא יודעת מה היא עושה ושהנחיות משרד הבריאות הן רדיפה מול הציבור החרדי ובהבל פיו תרתי משמע ירצח אותם פשוטו כמשמעו , ירצח אותם.

אולי זה נשמע מוגזם או מוקצן, אך לצערינו זה לא רחוק מהמציאות. עוד ועוד אנשים בעיקר מהמגזר החרדי מוצאים את עצמם על לוחות מודעות האבל כשהרשימה רק הולכת ומתארכת, מותירים אחריהם משפחות מצולקות והרוסות שיקירם סך הכל השתתף בחתונה שנכח בה מישהו בלי תסמינים, או ילד שחזר מהגן והדביק את הסבא והסבתא שנמצאים עכשיו בטיפול נמרץ ונלחמים על חייהם.

הגיע הזמן שכל אחד ואחת מאיתנו ישאל את עצמו ואת הסובבים אותו, איפה הערבות ההדדית? מה קרה לנו? הפכנו לחברה שלא אכפת לה בחיי אדם? והכל בשביל סיסמאות ועקרונות? שבו בבית, שימו מסכה והתרחקו. לא יקרה כלום אם לא תלחצו ידיים בחתונה.

כל גדולי ישראל הורו שצריך ללכת להתחסן ועדיין הערים החרדיות נמצאות בתחתית הרשימה של המתחסנים. אותם גדולי ישראל שעל פיהם אנו מנהלים את אורח חיינו אורח חיים שמורה על כך שפיקוח נפש דוחה הכל כולל הכל , הציווי של ונשמרתם מאוד לנפשותיכם צריך ללווות אותנו כל רגע בחיים בטח ובטח שהמגיפה משתוללת בחוץ ומכלה כל חלקה טובה .

לצערינו אין אחד שלא מכיר מישהו בסביבה שלו שהוא או חולה במצב קשה או שלא עלינו נספה במגיפה . הגיע הזמן להתעורר ויפה שעה אחת קודם.

הפינה שודרה בתוכנית 'אחת בצהריים' ברדיו 'קול ברמה'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר