החתונה והסערה

ח"כ אליהו ברוכי: "מדובר על החיים שלנו"

"קל לדבר על השכונה ההיא, על החצר הזאת, על ההפגנה או על השוטר, קשה לדבר עליי. עלינו", אומר ח"כ אליהו ברוכי (דגל התורה), "מדובר על החיים שלי. על החיים שלנו" (חרדים)

ח"כ אליהו ברוכי (צילום: שלומי כהן)

סערת החתונה בבני ברק, של חסידות 'דאראג', שהציפה מחדש את ההסתה נגד החרדים והכללתם באי שמירה על ההנחיות, נמשכת.

ח"כ אליהו ברוכי מ'דגל התורה' מתייחס לסערה בפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו, ובו מציין כי חשוב לזכור שמדובר על החיים של כולנו.

בפתח הפוסט, משתף ח"כ ברוכי ממגוון השאלות שקיבל בימים האחרונים: "מה אתה אומר על ההחלטה של חולדאי לפתוח באופן חד צדדי בתי תרבות? מה אתה אומר על החתונה ההמונית שהייתה בבני ברק? מה אתה אומר על הריקודי-עם שמתקיימים בבלפור מול עיני השוטרים? מה אתה אומר על האכיפה במאה שערים? מה אתה אומר על אי האכיפה במאה שערים?

"סליחה שאני לא מצרף צילומי מסך. אבל פחות או יותר ככה נראה מכשיר הנייד שלי בשבועות האחרונים".

"קל לדבר על השכונה ההיא, על החצר הזאת, על ההפגנה או על השוטר, קשה לדבר עליי. עלינו", כותב ח"כ ברוכי, "על מה מדובר פה? על תקציבים? על העדפה מתקנת? מדובר על החיים שלי. על החיים שלנו".

דברי ח"כ משה גפני

ח"כ ברוכי מוסיף ומציין כי "אני משתדל לשאול את עצמי מידי יום: מה עשיתי היום, או יותר נכון - על מה ויתרתי היום כדי לשמור על קדושת החיים שלי, של הוריי ושל הסביבה שבאה איתי במגע. לכל אחד ואחת מאתנו יש רשימה ארוכה של דברים כאלו. רשימה שאפשר להאריך בה ורשימה שאפשר לקצר (חלילה חלילה).

"ונשמרתם מאוד לנפשותיכם. אולי ככה יותר ברור? ונשמרתם. מאוד. לנפשותיכם.".

מוקדם יותר יצא יו"ר 'דגל התורה', ח"כ משה גפני, בקריאה דומה ואמר כי "אני לא זוכר מצב שגדולי התורה הורו לסגור תלמודי תורה כמו עכשיו, הציבור צריך להבין שאנחנו במצב של פיקוח נפש ממש, נשים בהריון קשישים וחולים רבים נמצאים במצב קשה, המציאות מחייבת את כולם ללא יוצא מן הכלל לשמור על ההנחיות, ללכת להתחסן ולהישמר, זהו עת של סכנה ממש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר