אבל בדושינסקיא

המחנך הרה"ח רבי נטע שלמה ויינברגר ז"ל

אבל כבד בחצר חסידות דושינסקיא, בפטירת המחנך הרה"ח רבי נטע שלמה ויינברגר ז"ל - אביו של הזמר זאנוויל ויינברגר, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה, והוא בן 69 בפטירתו (דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
הרה"ח רבי נטע שלמה ויינברגר ז"ל (צילום: שלומי טריכטר)

אבל כבד בחצר חסידות דושינסקיא, לאחר שהלילה (רביעי) נפטר המחנך הרה"ח רבי נטע שלמה ויינברגר ז"ל, מחשובי החסידים, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה, והוא בן 69 בפטירתו.

המנוח נולד להורים חסידי סאטמר והוא שימש במשך עשרות שנים כמלמד וכמחנך בתלמוד תורה של העדה החרדית בירושלים, וזכה להעמיד אלפי תלמידים שעברו דרכו ושהתחנכו על ידיו.

רבי נטע היה ידוע ומוכר בחסידות כאיש צדקה וחסד, אדם שהאיר פנים לסובביו, ששימש במשך שנים רבות כחזן בשבתות וחגים בחצר החסידות בבית המדרש המרכזי ברחוב שמואל הנביא בירושלים, שם אהבו כולם לשמוע את קולו הערב ואת הנוסח החסידי.

קשר מיוחד היה למנוח עם האדמו"ר מדושינסקיא זצוק"ל, ולאחר מכן גם עם ממשיך דרכו האדמו"ר הנוכחי אליו היה מחובר מאד, והיה מגיע להשתתף בעריכת שולחנו באופן קבוע.

המנוח הוא אביו של הזמר המפורסם ר' זאנוויל ויינברגר לו הוא הנחיל את הסייגים והכללים בכל מה שקשור למוזיקה ולהופעות.

לפני כמה שנים עבר המנוח התקף לב, ובחסדי שמיים שב לאיתנו לאחר תקופה שבה היה מאושפז בבית החולים, אך בימים האחרונים הוא נדבק בנגיף הקורונה, מה שגרם למצבו הבריאותי להתדרדר מאד, עד אשר השיב הלילה את נשמתו למגינת לבם של בני המשפחה ומכריו הרבים.

הותיר אחריו את בני משפחתו, ילדים, צאצאים ההולכים בדרך התורה והחסידות. הלווייתו צפויה להתקיים בשעות הקרובות בירושלים.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר