מקורונה • התפללו

יולדת במצב קשה, 3 חודשים אחרי פטירת אמה

סיפור קשה נוסף, מגיע מבני ברק ה'אדומה': אישה בת 37, אם לשישה ילדים, נדבקה בנגיף במהלך היריונה. התינוק יולד, ומצבו טוב, אך היא במצב קשה. אמה נפטרה מקורונה, בחודש תשרי • התפללו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Chen Leopold / Flash 90)

יהודית גולדיס, נלחמת בשעה זו (רביעי) על חייה בבית החולים, לאחר שחלתה בקורונה במהלך היריונה - שאת שלושה חודשים בלבד אחרי שאיבדה את אמה במגפה.

האישה, בת 37 ואם לשישה ילדים, מתגוררת בשכונת קהילות יעקב בבני ברק, עם בעלה ר' מנשה המוכר בעיר כאיש חסד העוזר לילדים במצבים שונים באמצעות רכיבה על סוסים.

לפני כשבוע נדבקה יהודית בנגיף, בעודה בחודשי היריון מתקדמים, ובתוך ימים ספורים מצבה הרפואי הידרדר, והיא הובהלה לבית החולים לניאדו שבנתניה, שם אושפזה במצב קשה מאוד.

בשל הסכנה לחיי העובר, החליט הצוות הרפואי בבית החולים לבצע לידה מוקדמת, ובחסדי שמים היילוד ניצל, והוא כעת במצב טוב.

היולדת, לעומת זאת, עדיין במצב קריטי, ולקושי של משפחתה מצטרפת העובדה כי לפני שלושה חודשים בלבד נפטרה אם המשפחה, אף היא אחרי שחלה בנגיף: מרת חנה גיטל לזר, בת 69 מבני ברק, אשתו של ר' משה אריה, ראש הקהל של חצר מאקאווא בעיר.

מכר של המשפחה ששוחח עם 'כיכר השבת' אומר: "געוואלד מה שקורה פה. כמה שיותר להתפלל בבקשה בבקשה. שישה ילדיה של יהודית, חלקם קטנים, המומים בביתם; שהשם יעזור ורק שלא תהיה חלילה טרגדיה כפולה במשפחה".

שמה המלא של היולדת, לתפילה: יהודית מרים בת חנה גיטל, לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

שמות חולי קורונה נוספים שמצבם קשה, וזקוקים לתפילות - מתעדכנים כל העת, בידיעה הזו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר