אאא

השנה הבנו ביתר שאת שהבריאות מתחילה מבפנים וחשוב לתגבר את הלוחמת הטבעית שלנו בכל תקופות החיים. גם כאשר אתגרי התקופה ייעלמו אט אט מהנוף, מערכת החיסון שלנו תמשיך להתמודד באופן יומיומי עם אתגרים נוספים, במיוחד בעונה הקרה שמביאה איתה מתח מוגבר. באופן טבעי אנחנו נוטים להיות חולים לעיתים קרובות יותר בחודשי החורף, כאשר בתקופה זו גם פעילות השפעת מגיעה לשיאה בין החודשים דצמבר לפברואר. 

 אז איך מתמודדים?

בראש ובראשונה, שומרים על היגיינה וריחוק חברתי. מעבר לכך, ועל אף שמערכת החיסון שלנו מתוחכמת למדי, לא יזיק לתת לה דחיפה נוספת באמצעות אימוץ הרגלים נכונים, וצריכה של ויטמינים ומינרלים שנמצאו כתורמים לה. הנה כמה טיפים שכדאי לאמץ בשביל ליהנות מהגנה טבעית חזקה:

 שינה טובה 

הדרך הטובה לשמור על גוף בריא, היא קביעת שעות ספציפיות לשינה.

עייפות ידועה כמחלישה את המערכת החיסונית ולכן חשוב לשמור על שעות שינה מספקות. 

 תזונה נכונה  

 הקפידו לצרוך מזון מחמם שיסייע לגוף להתמודד עם הקור: ירקות מבושלים (ובעיקר ירקות כתומים העשירים בנוגדי חמצון), אורז וקטניות, פירות הדר (העשירים בוויטמין C) ומרקים. שיני שום טריות ישמשו כאנטיביוטיקה טבעית ומצוינת.

 ויטמינים מינרלים ותוספים :

C הבריאות- ויטמין  Cהוא נוגד חמצון המסייע להגן על הגוף וידוע כבעל תכונות אנטי ויראליות. מאחר שהגוף שלנו לא יודע לייצר אותו, הדרך היחידה לדאוג לרמה מספקת שלו היא באמצעות צריכת ירקות ופירות העשירים בו (ברוקולי, פירות הדר, פלפל אדום, בטטה ותותים) או תוספי תזונה. במחקרים נמצא כי הוויטמין יכול לסייע לקיצור משך מחלה ויראלית. 

כל הויטמנים יחד? כנסו>>

 ויטמין השמש - בשנים האחרונות נמצא כי חסר בוויטמין D עלול להוביל לחולשה של מערכת החיסון. מחקרי תצפית מצביעים על כך שחסר בו קשור בסיכון לזיהום משמעותי יותר בדרכי הנשימה, ועלול לגרום לפגיעה בפעילות תאי הדם הלבנים, החיוניים להתגוננות מפני זיהומים נשימתיים. ממחקר ישראלי שפורסם לאחרונה בכתב העת The FEBS Journal, עולה כי רמות נמוכות של ויטמין D בדם מהוות גורם סיכון בלתי תלוי לזיהום נשימתי ואשפוז*.

בעקבות ממצאים אלה ואחרים באוקטובר האחרון יצא משרד הבריאות במסמך המלצה לציבור ובו הנחיות להשלמת חסר בוויטמין D בתקופה הנוכחית. על פי המלצות אלה, אנשים במשקל תקין צריכים ליטול 800 -1,000 יחב"ל ויטמין D ביום, בעלי משקל עודף – 2,000 יחב"ל ביום, ואנשים בהשמנת יתר – 4,000 יחב"ל ביום. 

 *Merzon, Eugene, et al. The FEBS Journal 2020

 אבץ- צריכה לא מספקת של המינרל הזה, שנמצא במזון במקורות כמו בשר, קטניות ואגוזים, עלולה לפגוע בתפקוד התקין של מערכת החיסון. מחסור באבץ עלול להתבטא בין השאר בעמידות חלשה של הגוף מול נגיפים, ומחקרים שנעשו עליו הראו שתוספת שלו עשויה לתרום להתאוששות מהירה יותר ממחלות, במיוחד בקרב אנשים מבוגרים. 

 שלושה בכמוסה אחת? חזק!

אם הגעתם עד כאן, אתם כבר יודעים מה חשוב לצרוך כדי לשמור על ההגנה החיסונית, אבל אין ספק שזה לגמרי לא פשוט לזכור לקחת כל אחד מהוויטמינים והמינרלים הללו בנפרד על בסיס יומיומי.

כאן תתרשמו יותר, כנסו>>

כאן נכנסת לתמונה סופרב, יצרנית תוספי הבריאות הגדולה בישראל, המשיקה מוצר חדשני לתמיכה בהגנה הטבעית המשלב ויטמיני C ו-D פלוס אבץ. הדרך הפשוטה, הקלה והנוחה ביותר לקבלת כל היתרונות של ויטמין C, ויטמין D ואבץ יחד.

המוצר של סופרב הנו היחידי בשוק המשלב מינונים יומיים אופטימליים בכמוסה אחת בלבד, ובמרכזם ויטמין D במינון של 1000 יחב"ל.

המוצר בכשרות בד"ץ העדה החרדית ומותאם לנטילה לטווח ארוך.  

שילוב של הרגלים נכונים עם רכיבים חיוניים יעניק זריקת עידוד להגנה הטבעית שלכם, ואין ספק שאתם זקוקים לה היום, יותר מתמיד, חזקה ומתפקדת....

כנסו והתרשמו >>