בפעם השנייה ברציפות

מעל 90% מעבר בבחינות הלשכה בבר אילן

בפעם השנייה ברציפות, הפקולטה למשפטים באוניברסיטת בר-אילן ממוקמת במקום השני בארץ, עם מעל 90% אחוזי מעבר בבחינות ההסמכה של לשכת עוה"ד. ד"ר יעקב חבה, סגן דיקן הפקולטה למשפטים: "הסטודנטים החרדים הם בעלי יכולות גבוהות להגיע רחוק בעולם המשפט" (לימודים, מקודם)

(צילום: שיווק)

מקום שני ומכובד בבחינות ללשכת עוה"ד וגם סטודנט חרדי ראשון המתמחה בבית המשפט העליון. בפקולטה למשפטים באוניברסיטת בר-אילן מרוצים מאוד מההצלחה ומההישגים של הסטודנטים בבחינות ההסמכה של לשכת עורכי הדין שנערכו לאחרונה.

לצד ההצלחה, מדגישים בפקולטה, כי 100% מבין הסטודנטים, שמסיימים זה עתה את לימודיהם, יחלו בקרוב את תקופת ההתמחות במשרדים המובילים במגזר הפרטי וביחידות השונות של המגזר הציבורי. מצוינות הפקולטה במחקר ובהוראה מיקמה אותה בין 100 הפקולטות למשפטים הטובות בעולם, עפ"י מדד שנגחאי שפורסם לאחרונה. המדד משווה איכות מוסדות אקדמיים ונחשב לאחד משני המדדים היוקרתיים בתחומו בעולם.

ד"ר יעקב חבה, סגן הדיקן בפקולטה למשפטים, מספר על התוכנית לליווי ולקידום סטודנטים מהחברה החרדית ומציין, כי בפקולטה למשפטים מקפידים על שמירת המרחב האישי של הסטודנטים ומסייעים ככל שניתן בקיום אורח החיים אותו הם שומרים. "המטרה שלנו היא שהסטודנטים יישארו כפי שהם", אומר ד"ר חבה. "אנחנו לא רוצים שהם ישנו את אורחות החיים שלהם בגלל שהם לומדים משפטים" ומוסיף: "אנו גאים בפלורליזם הקיים בפקולטה. יש פה מגוון רחב ואמיתי של מרצים ושל סטודנטים השונים זה מזה".

בפקולטה מציינים, כי למרות התקופה המאתגרת, כשרוב השיעורים מתקיימים מרחוק באמצעות הזום, המרצים והחוקרים המעולים בפקולטה מצליחים לשמור על יחס חם ואישי עם הסטודנטים, הכולל קשר אישי וליווי צמוד. כמו-כן, הפקולטה למשפטים ממשיכה לקיים חיים אקדמיים עשירים ומלאי תוכן ולצד השיעורים, משתתפים הסטודנטים במפגשים עם בכירי עולם המשפט בישראל.

לסיום, מספר ד"ר חבה, כי לראשונה יתמחה סטודנט חרדי בוגר הפקולטה בבית המשפט העליון. "התמחות בבית המשפט העליון היא מהיוקרתיות והנחשבות והדבר מוכיח, כי השמים הם הגבול עבור הסטודנטים מהמגזר החרדי".

ד"ר חבה מסכם: "אם אתם רוצים ללמוד משפטים ברמה אקדמית גבוהה, עם חברי סגל ומרצים ששמם הולך לפניהם במחקר ובהוראה, בפקולטה המובילה מצוינות לצד יחס חם ואישי ועם כבוד ומרחב לשמירה על אורח חיים חרדי – אנחנו מחכים לכם בבר-אילן".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר