הזמר ה'מכחישן'. צפו

בני אלבז, אחרי שחלה בקורונה: זה כמו שפעת, חוץ מזה שנחנקתי

הזמר בני אלבז, שבלט בחודשים האחרונים בהיותו 'מכחיש קורונה', מדבר עכשיו מעט שונה, אחרי שנדבק: נשאר עם ההשוואה המופרכת לשפעת, ומציין הבדל "קטן": מקורונה גם נחנקים. צפו (בעולם)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום: מתוך הפייסבוק הרשמי)

הזמר בני אלבז, שנדבק בקורונה ומשפחתו ביקשה שיתפללו עליו בשל מצבו, מעדכן היום (חמישי) כי יצא מכלל סכנה. האיש, שהשווה את המגפה הקשה לשפעת, חזר על דבריו אלו, אך חידד הבדל "קטן" שבכל זאת יש בין שני הנגיפים.

"כן, קיבלתי קורונה, שאני קורא לה שפעת", אמר אלבז בסרטון שצילם, "ואני יודע שחלק מכם לא אוהב את מה שאני אומר. אבל הקטע שמאוד מאוד קשה, שאני חייב לספר לכם: במשך שנים עברתי כמה שפעות, והאמת שיש דבר אחד שפה היה שונה מכל שפעת שהיתה לי בחיים".

כאן חשף הזמר: "לצערי הרב, הרגשתי חנק. וגם, אין לי ריח וטעם. עדיין. אבל ברוך השם יצאתי מכלל סכנה. אני חייב להודות לקב"ה, ולהודות לכם על כל התפילות, ולבני גד אלבז שדאג לשלוח לי רופאים פרטיים ולא עזב אפילו לרגע את אבא שלו".

אלבז הוסיף, בהתרגשות: "היה שווה לעבור את הקורונה הזו - אני אומר את זה בזהירות - כדי לראות את האהבה שלכם, בתגובת הרבות ששלחתם לי".

הזמר בן ה-60 נדבק כזכור בקורונה במקום שהותו בארה"ב, והמקרה שלו קיבל תהודה מיוחדת, משום שבעבר הלא רחוק תמך בקונספירציות ההזויות המופצות סביב המגפה, ואף דיווח כי אין בכוונתו להתחסן.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר