"הורים, תשמרו!"

זינוק במקרי תקיפות הילדים בבני ברק; אחד החשודים תועד

הסגר ההדוק, והעובדה שילדים וילדות רבים שוהים בחצרות, בגינות ובחדרי מדרגות, הזניק לפי ארגון 'השומרים' את שיעור מקרי התקיפות הקשים בבני ברק • אחת מהן תועדה (חרדים)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
(מצלמות אבטחה / באדיבות ארגון השומרים)

בעקבות ביטול הלימודים במוסדות החינוך בבני ברק, בשל סכנת הקורונה, יוצא היום (חמישי) ארגון 'השומרים' בפניה להורי הילדים והילדות בעיר, ומתריע: "מתרחשים לאחרונה מקרי תקיפה חמורים, שעלולים להוביל לנזק בלתי הפיך"

על פי נתוני הארגון, מאז שהתגברה המגפה ובוטלו הלימודים בת"תים ובתי הספר, חלה בעיר עלייה מדאיגה במקרי התקיפה נגד ילדים וילדות, בכל הגילאים, בשיעור של עשרות אחוזים, לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

ב'השומרים' מציינים, כי המקומות המסוכנים ביותר, הם גינות, חנויות וחצרות הבתים, ו"על כן, יש להימנע לשלוח אליהם את הילדים ללא השגחה".

מתברר, כי אנשי חינוך, העובדים בשיתוף פעולה עם הארגון המוכר, מטפלים ממש בימים אלו במספר מקרים מזעזעים ש"אין המקום לפרטם", כפי שאומר גורם בכיר ב'השומרים'.

"אנחנו משקיעים משאבים רבים להביא לתפיסתם של התוקפים, שחלקם נדמים כאנשים נורמטיביים לחלוטין", הוא מסביר, "כי מדובר בפגיעות שעלולות להוביל לנזק בלתי הפיך לילדים".

עוד מדגישים בארגון, כי על ההורים להגביר את הערנות, ולפקוח עין על הילדים הקטנים, וכמובן, שבכל מקרה בו עולה חשד לתקיפה, יש לפנות באופן מיידי למוקד הארגון, לצורך מניעת המקרה הבא".

תיעוד ש'השומרים' חושפים ממחיש את עוצמת הסכנה: ניתן לראות בו אדם הרודף אחרי ילדות בין הבניינים, במקום מרכזי בבני ברק, במטרה לפגוע בהם. באורח נס הילדות נמלטו מהמקום, במקרה זה, כשהבינו במי מדובר.

מנכ"ל הארגון חיים רוטר מסכם: "אנו נמצאים בתקופה קשה, בה ההורים יושבים בבתים ונותנים לילדיהם לצאת מהבית לבדם ולשחק בגנים ציבוריים, מבלי לקחת בחשבון את הסכנה החמורה שטמונה בכך".

"אנו, בארגון השומרים, פועלים באופן מאסיבי, גם באמצעים טכנולוגיים, על מנת לשים את ידינו על התוקפים, אבל צריכים גם את הסיוע שלכם - התושבים: תשמרו על ילדיכם, פקחו עיניים על כל חשוד ודווחו מיידית למוקד הארגון".

צפו בתיעוד

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר