פלוגות שוטרים בעיר התורה

רימוני הלם: לילה סוער בבני ברק בעקבות תקיפת השוטרים

כוחות משטרה גדולים - מוגנים בקסדות מפני ידויי אבנים - פרצו למתחם המוסדות של החסידויות בבני ברק, ממנו יצאו מוקדם יותר הבחורים שתקפו באלימות שוטרים 'על אזרחי' עם מקלות. תיעוד (חרדים)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: דוד קשת / חיים גולדברג, כיכר השבת)

כוחות גדולים של משטרה פרצו למתחם המוסדות ברחוב שלמה המלך בבני ברק, בתגובה לתקיפה האלימה שיצאה ממנו מוקדם יותר הערב כלפי חבריהם.

רחובות בני ברק כנראה לא ראו מראה שכזה מעולם: פלוגות שוטרים, חבושים כולם בקסדות לראשם ובמגינים לגופם, מחשש לידוי אבנים, שועטים בזה אחר זה במרכז העיר.

מנגד נראים צעירים, רובם בני נוער וילדים, נמלטים מהאזור, תוך השמעת קריאות "נאצים" ומילות גנאי אחרות לעבר השוטרים.

מעל כולם מרחף מסוק משטרתי, וכחלק מהפעילות אף נורו מספר רימוני הלם על ידי המשטרה, לכיוון הצעירים המתקהלים.

נכון לעכשיו, ישנם במקום מספר פצועים באורח קל, ממכות השוטרים. כמו כן, שלושה בני אדם עוכבו או נלקחו למעצר.

(צילום: כיכר השבת)

כזכור, מעט לאחר האירוע הקשה, שגרר גינויים נרחבים גם מתוך הציבור החרדי, אמר ‏גורם בכיר במשטרת ישראל בשיחה עם 'כיכר השבת': "נגיע לתוקפים, ונמצה איתם את הדין. זה אירוע חמור, שלא יעבור בשתיקה".

גם השר לביטחון פנים אמיר אוחנה התחייב: "זה לא יעבור בשקט. התגובה בוא תבוא, ומהר. האלימות הפרועה שראינו הערב בבני ברק היא פשע נבזי וחילול השם בידי נבלים ברשות התורה".

יצוין, כי לצד גרסת המשטרה ועדי הראיה כי בחורים מישיבות ויז'ניץ (מרכז) ובאבוב תקפו באלימות שוטרים שהיו ברכב אזרחי כי חשדו שהם מתעדים הפרת הנחיות קורונה, החסידים הציבו גרסה הפוכה לחלוטין.

לדבריהם, "השוטרים שהיו בלבוש אזרחי במשימת בילוש, במרדף אחר אדם שסירב להזדהות, ניסו לפרוץ לבניין הישיבה. הבלשים החלו להפליא את מכותיהם בבחור כבן 16 שנפל לידיהם, ללא שהם מזדהים כשוטרים".

"הבחורים היו בטוחים שמדובר בגנבים, והחלה מהומה שכללה החלפת מהלומות משני הצדדים. יצוין, כי בשום שלב הבלשים לא הציגו תעודת שוטר - עובדה שיכלה להפסיק את המהומה", הדגישו בויז'ניץ (מרכז).

(צילום: כיכר השבת)
(צילום: כיכר השבת)
(צילום: כיכר השבת)
(צילום: כיכר השבת)
(צילום: כיכר השבת)
(צילום: כיכר השבת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר