"למה זה קורה בעם שלנו?"

נהג האוטובוס שהוצת: 'עברתי טראומה, זה פיגוע לכל דבר'

אייל ציפורי, נהג האוטובוס שהותקף בבני ברק ונפצע - רגע לפני שהאוטובוס שלו הוצת ונשרף, מספר כי עבר טראומה, ומתקשה להבין למה זה קרה; "אין לי חשק לשרת את הנוסעים בבני ברק" (אקטואלי)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
האנרכיה הלילית בבני ברק (צילום: חדשות כל העולם)

"עברתי טראומה לא קלה, זה פיגוע לכל דבר", כך אומר הבוקר (שני) אייל ציפורי, נהג חברת 'אפיקים' שהותקף בלילה בבני ברק במהלך המהומות ברחובות בעיר, והאוטובוס שלו נשרף כליל.

ציפורי, החבר בארגון נהגי האוטובוסים מבית ההסתדרות הלאומית, אמר הבוקר כי כרגע הוא לא חוזר בכלל לנהוג. "אני רוצה לנוח", אמר והסביר: "עברתי טראומה לא קלה ואין לי חשק לשרת את הנוסעים בבני ברק".

לדבריו, "זה פיגוע לכל דבר. כמו פיגוע לאומני. הייתי בהלם מוחלט. לא יודע למה זה קורה בתוך העם שלנו".

(צילום: חדשות כל העולם)

כפי שדווח ב'כיכר השבת' בשעות הלילה אמש, לאחר שעות של התפרעויות ואנרכיה, נהג האוטובוס של חברת 'אפיקים', הותקף בידי המפגינים ברחוב השומר, וחלונותיו נופצו.

הנהג, נפצע באורח קל ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים 'שיבא' בתל השומר.

לאחר שפונה, הציתו הנערים את האוטובוס, תוך שהם מסכנים את התושבים המתגוררים בסמוך. כוחות החירום וההצלה התמהמהו במשך כשעה, עד שהגיעו לכבות את האש, למרות הסכנה הגדולה של התושבים, שהתריסים בחלונות ביתם נמסו מהחום והם נאלצו לצאת עם ילדיהם, באמצע הלילה, מחשש לגרוע מכל.

(צילום: חדשות כל העולם)

במשך 56 דקות התמהמהו לוחמי האש, ששהו בתחנה במרחק עשרות מטרים מהאוטובוס הבוער, מלהגיע ולכבות את הלהבות, למרות הסכנה הגדולה. רק כעבור כשעה, הם הגיעו למקום, תחת אבטחת לוחמי יס"מ ורימוני הלם.

במשטרה מסרו הבוקר כי עצרו ארבעה חשודים במהלך טיפול ב"הפרות סדר קשות בעיר", בהן, "פורעי חוק רגמו אוטובוסים ואת רכבו של ראש העיר, הציתו אוטובוס בלב שכונת מגורים ואף ניסו לפרוץ אל תחנת כיבוי האש בעיר, תוך חסימת יציאתן של הכבאיות אל מוקדי האש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר