האנרכיה בבני ברק

יעקב אשר: "קבוצות שוליים מכתימות את התושבים"

"אני קורא למשטרה לא להפוך את כל בני ברק לשדה קרב", אמר ח"כ יעקב אשר בדיון בוועדת החוקה, והסביר כי "יש פה קבוצות שוליים שמכתימות את שמה של העיר הגדולה" (בארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום וידאו: דוברות הכנסת; תמונה: דוברות הכנסת, עדינה ולמן)

"מה שרואים בימים האחרונים זו לא בני ברק, אל תהפכו את כל בני-ברק לשדה קרב", כך אמר הבוקר (שני) יו"ר ועדת החוקה, ח"כ יעקב אשר, בפתח הדיון בוועדה כשהתייחס לאירועי הימים האחרונים בבני ברק.

אשר, שכיהן בעבר כראש עיריית בני-ברק ובתקופתו הטיפול בנוער שוליים זכה להעדפה והתוצאות ניכרו היטב, פתח את הדיון בהתייחסו לאירועים בעיר: "מה שאנחנו רואים בימים האחרונים זו לא בני ברק, זה לא אופי תושביה. יש פה קבוצות שוליים שמכתימות את שמה של העיר הגדולה והחשובה שרוב מוחלט של תושביה הם אנשים ערכיים מאוד, שומרי תורה ומצוות ושומרי חוק וסדר.

"נוצר פה סיר לחץ שמגיע גם בעקבות לצערי הרב, לחץ תקשורתי ששם אותנו כל הזמן בכותרות, וקבוצה מסוימת שרואה זאת מנסה להטביע את חותמה, אם אלו קבוצות שרוצות להתסיס את העיר או קבוצות נוער ושוליים שאפילו לא גרים בעיר".

אשר הוסיף ואמר: "אני קורא למשטרה לא להפוך את כל בני ברק לשדה קרב. חייבים לעבוד עם היגיון, מתינות ושכל ולטפל בהפרות נקודתיות. זה הפך לשדה קרב של פיצוצים בלילות, שאני לא זוכר כמותו".

לדבריו: "שנים ארוכות מערכת היחסים בין העירייה למשטרה ולמנהיגי הציבור הייתה סמל ודוגמה, חלק מניהול העיר. בתקופתי הקמתי תחנת משטרה בלב בני ברק, עם מפקדי המרחבים לדורותיהם ידענו לשתף פעולה, להתווכח וללמוד את הרגישויות. אני קורא מכאן לחדש את התיאום בין העירייה למשטרה ולכנס עוד היום ישיבה משותפת עם העירייה ולהחזיר את בני ברק לתפארתה כפי שהיה במשך שנים רבות".

בהתייחסו לטענות להפרות הנחיות הקורונה אמר: "כל האירועים מיום חמישי עד עכשיו, אף אחד מהם לא קשור להפרות, לא היה עימות בתוך ישיבה או בי"ס. העיר סגורה ומסוגרת. אתמול הייתה הפגנה של פלג מסוים על משהו שקרה בכלל באשדוד ומגיעים סקרנים ומפה לשם הגענו לירייה באוויר. זה לא יתכן.

"לא יכול להיות שייכנסו 400 אנשי מג"ב לעיר כדי לחפש 4 נערים. יש דרכים יותר מתוחכמות וכירורגיות לאתר חשודים. אני לא רוצה להתחשבן על העבר אלא להסתכל קדימה. אני בטוח שהעירייה רוצה לעבוד עם המשטרה וניתן להשיב את החיים למסלולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר