"איבדנו את הילד"

סוף עצוב: אחרי 21 שנות ציפייה - העובר יולד ללא רוח חיים

לאחר 21 שנות ציפייה, ושבוע בו עם ישראל התאחד בתפילה, הבלוגרית אושרית אברג'יל איבדה את בנה, שיולד ללא רוח חיים; בפוסט מטלטל שלא מותיר עין יבשה, היא נפרדת ממנו באמונה (חדשות)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
אושרית אברג'יל ומיטת התינוק הריקה (צילום: מתוך האינסטגרם של אושרית אברג'יל)

סוף עצוב: כשבוע לאחר שבלוגרית האוכל המפורסמת, אושרית אברג'יל (40), אושפזה בבית חולים במצב לא טוב כשהיא בחודש חמישי להריונה - הלילה (רביעי) העובר יולד בלידת חירום - כשהוא ללא רוח חיים, למרבה הצער.

בני הזוג אברג'יל, חרדים מהעיר בת שמש, מצפים כבר 21 שנה לפרי בטן, מאז חתונתם. במשך שבוע, עם ישראל כולו התאחד בתפילות לרפואתה של אושרית בת פאני ולהצלת עוברה, אך הלילה, כאמור, נגזרה הגזירה והעובר יולד ונפטר.

בפוסט מטלטל שלא מותיר עין יבשה, שפרסמה בחשבון האינסטרגם שלה, כתבה אברג'יל: "ה' נתן, ה׳ לקח - יהי שם ה׳ מבורך מעתה ועד עולם. בלב שבור ועיניים דומעות עד כאב, מצטערת לבשר לכם שהלילה איבדנו את הילד שלנו. הילד שחיכינו לו 21 שנה, את העובר המתוק שכל עם ישראל התפלל בשבילו".

אברג'יל סיפרה על הרגעים האחרונים: "החזקנו אותו, חיבקנו אותו חזק ונפרדנו ממנו בכאב. הוא היה רק בשבוע 24 אבל כ"כ ברור וחמוד. שכב לו בשלווה כאילו רק הלך לישון".

מיטת התינוק הריקה (צילום: מתוך האינסטגרם של אושרית אברג'יל)

בהמשך דבריה כתבה בכאב אך באמונה אדירה בבורא עולם: "אנחנו לא יודעים חשבונות שמיים, יש דברים שקשים לעיכול ובוודאי שנרצה לשאול שאלות. אבל כשם שאדם מברך על הטובה כך צריך לברך על הרעה".

אושרית תיארה את הלילה הקשה שעברה וכתבה: "עברנו שעות קשות מאוד, לא קל ללדת ילד ללא חיים. בוודאי יקח לנו זמן להתאושש ולהתאבל על הילד שלנו. אבל זכיתי!! זכיתי ולצדי יש את נחמיה, עם האמונה החזקה והביטחון בה׳ ובמעשיו. והוא זה שמחזיק אותנו. ומשהו שהוא אמר לי: 'להתפרק מותר! זה בסדר לבכות ולכאוב ולהתאבל! אבל חייב לזכור שהקב"ה לא חייב לנו כלום ואמנם קשה לראות את זה עכשיו אבל אנחנו סומכים עליו בעיניים עצומות. והחשוב מכל, מאמינים באמונה שלמה שכל תפילה או דמעה, קבלה או תרומה למיזם החשוב לבניית מקווה טהרה, לא הולכת ריקם'. דווקא היום יותר מתמיד אנחנו זקוקים לכם".

לסיום כתבה: "גם נחמיה וגם אני קיבלנו בימים האלו אהבה וכוחות עצומים! מכולם! כמה דמעות ירדו בשבוע הזה ורובם היו מהתרגשות להתגייסות שלכם בשבילנו. אנחנו רוצים להגיד לכם תודה! ובבקשה, אל תפסיקו להאמין בניסים, הם עוד יגיעו, אנחנו בטוחים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר