זעמו ואיימו

כתב 'כיכר השבת' הותקף על ידי המפגינים הקיצונים

מפגינים מחוגי הקנאים, שהתקהלו בעקבות ניסון המשטרה לאכוף את הסגר בשכונתם, צעקו לכתב חדשות החוץ של כיכר השבת: "נשבור לך את הטלפון - ואת הצלעות" • תיעוד (חרדים)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

כתב 'כיכר השבת' שנקלע למהומות הקנאים בבית שמש, הותקף בקריאות גנאי ואיומים, מצד כמה מן המתקהלים במקום, בעת פעילות משטרתית לאכיפת הסגר.

אלי דן, כתב חדשות החוץ של כיכר השבת, הגיע לשכונת חפציבה בעיר, בדיוק בשיאן של הפרות סדר, בהשתתפות עשרות חרדים מהפלגים הקיצונים, שהתעמתו עם השוטרים תוך ידויי אבנים וביצים.

הכתב שהבין לאן נקלע, החל לתעד את המתרחש, במכשיר הטלפון שלו, אך תוך דקות התקהלו סביבו עשרות בני אדם, החלו לגדף אותו ואף לאיים עליו שיכו אותו אם לא יפסיק לצלם.

חלקם הגדול של המפגינים היו בחורים צעירים, ואחד מהם אף צעק לעברו 'בלש'. כל הסבריו של הכתב והצגת תעודת העיתונאי שלו - לא הועילו: הנערים איימו עליו כי ישברו את מכשיר הטלפון איתו תיעד.

"נשבור לך את הצלעות", הרחיק לכת אחד המפגינים - עד שבשלב מסוים, כאשר השוטרים החלה לבצע מעצרים, שבו המפגינים להתעמת עמם, והניחו לכתב.

את האירוע הקשה מסכם כך אלי דן: "הרגשתי שאני בסכנה מיידית, ולכן השתדלתי להישאר צמוד לכוחות המשטרה, למקרה והעניינים ייצאו משליטה. חבל שהמפגינים לא הבינו, שבלי תיעוד של כלי תקשורת המצב יכול להיות חמור בהרבה. עיתונאים לא לוקחים צד; אנחנו מתעדים, לתועלת הציבור".

צפו בתיעוד

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר