"אנשים מתו, הם רוצחים"

יעקב מרגי תוקף: "קומץ סוררים מפקיר את אחיו החרדים"

יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ יעקב מרגי, במתקפה חריפה, באולפן 'כיכר השבת' כנגד השוליים בחברה החרדית הבוחרים להפר את הנחיות הקורונה: רוצחים, כמו שזורקים רימונים בלי נצרה ברחוב (TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ)

יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ יעקב מרגי, במתקפה חריפה, באולפן 'כיכר השבת' כנגד השוליים בחברה החרדית הבוחרים להפר את הנחיות הקורונה: רוצחים, כמו שזורקים רימונים בלי נצרה ברחוב. הריאיון המלא, מחר תבוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדבריו: "זה שיש קומץ סוררים שפשוט מפקיר את מי? לא את החילוני. מפקיר את אחיהם החרדים".

מרגי סיפר: "אתמול קיבלתי טלפון מתושב רחוב בר אילן בירושלים חשבתי שהוא הולך להשתלח עליי... הוא השתלח בי על הנאומים ועל הגינויים. הוא אמר לי תקשיב יש תופעה שאנחנו סובלים ממנה. שאלתי אותו מה? הוא אומר לי "באים קבוצה, מפגינה מתחת לבית שלנו, לא שייכת לנו, מפזרים אותם עם בואש.

"הוא אמר לי 'אתה יודע כמה זמן אני לא יכול לפתוח את החלון ולהסתובב ברחובות בגלל הריח? הצחנה שעולה מהבואש הזה'. אז מה לא אכפת לכם? אתם רוצים להפגין? לכו לשטחים פתוחים. תפגינו נגד המשטרה...".

הייתה את ההתבטאות שלך שבוע שעבר שקראת להם רוצחים

"אני ציטטתי את דודי שוומנפלד שמאר מי שמאומת ומסתובב בקרב אנשים תמימים הוא רוצח. דודי שוומנפלד אמר שהוא רצח את אבא שלו...".

אז אתה אומר שההתבטאות שלך הייתה על המאומתים ולא על האירועים עם החתונות ההמוניות?

"בסוף יש מחוללי הדבקה... אפשר לצפות במילים יפות. תראה, אלה שנסעו לדובאי והתנהגו בהפקרות-רוצחים. כן והם נדבקו מהם ואנשים מתו בקרונה, והם רוצחים. נכון בלי אקדח, הם רצחו ואלה שמפרים מכחישי קורונה ומצפצפים על כל ההנחיות ומקיימים אירועים המוניים ואחריהם נדבקים כמויות גדולות, באי ידיעה, הוא כמו שזורק רימונים בלי נצרה ברחוב".

ועדיין יגידו לך חבר הכנסת מרגי, אותן קהילות שעושות את האירועים, מקיימות את האירועים ההמוניים הללו, מאחוריהן עומד אדמו"ר, מאחוריהם עומד מנהיג קהילה, ולא יאה לחבר כנסת להתבטא כך כלפי מנהיג קהילה

"אני לא התבטאתי על שום מנהיג. זה הכי קל לקחת אותנו לקטע... אני לא מחלק ציונים לשום אדמו"ר ושום מנהיג אני מדבר על הקומץ הזה שמפר את ההנחיות הוא קומץ שמפקיר את אחיו החרדים למשיסה בידי שוניאהם. אנחנו כבר רואים סקרים, ואחנו כבר רואים כמה הציבור הכללי שומר מסורת, ציבור דתי שכבר נקעה נפשו מהמראות האלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר