עו"ד שמחה רוטמן מצטרף לרשימת הציונות הדתית

היועץ המשפטי של "התנועה למשילות ודמוקרטיה" וממייסדיה עו"ד שמחה רוטמן מצטרף לציונות הדתית בראשות בצלאל סמוטריץ' ויהיה מועמדה ברשימה לכנסת (בחירות 2021)

(צילום: דוברות)

עו"ד שמחה רוטמן, ממובילי השינוי בשיח הישראלי סביב הצורך ברפורמות במערכת המשפט ומייסד "התנועה למשילות ודמוקרטיה" אשר פעלה לרסן את מערכת המשפט לצד חיזוק נבחרי הציבור ברשות המחוקקת והמבצעת, מצטרף לרשימת 'הציונות הדתית' בראשות בצלאל סמוטריץ'.

רוטמן עמד מאחורי יוזמות רבות אשר מקודמות בשנים האחרונות ובהם מינוי יועצים משפטיים במשרדים ממשלתיים כמשרות אמון, שינוי שיטת הסניוריטי למינוי נשיא בית המשפט העליון, החוק המחייב שופטים ונושאי משרה בכירים בשירות המדינה לספק הצהרות הון ועוד.

כמו כן עמד מאחורי חשיפת יומני שופטי העליון לצד חשיפת פרוטוקלי 'ועדת השתיים', פורום חשאי האוסף מידע על מועמדים לכהונת שיפוט עבור שופטי בג"ץ החברים בוועדה למינוי שופטים.

יו״ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ': "תיקון העיוותים במערכת המשפט והחזרת ההכרעה בשאלות ערכיות לידי העם באמצעות נבחריו הם המפתח לקידום ערכי הימין והציונות הדתית. הזהות היהודית, הציונות, הביטחון, ההתיישבות, הוצאת המסתננים - כל אלו ועוד נפגעים אנושות מהאקטיביזם השיפוטי הפוסט מודרני. מפלגת הציונות הדתית מחויבת לפעול להחזרת ההפיכה השיפוטית של אהרון ברק לאחור כדי לשמור על ישראל יהודית ודמוקרטית. עו"ד רוטמן מזוהה יותר מכל עם המאבק ההכרחי הזה ואני מודה לו על הסכמתו להצטרף לנבחרת הציונות הדתית ולהוביל בה את סדר היום המשפטי".

"כפי שהבטחנו אנחנו עמלים על הקמת רשימה רחבה, מאוחדת ומגוונת ככל הניתן, שתביא לידי ביטוי את כלל הגוונים בציונות הדתית ובציבור הגדול שמזדהה עם ערכיה. אנו קוראים לכל מי שהדרך חשובה לו להצטרף למפלגה המאוחדת".

עו"ד שמחה רוטמן: "אני גאה להצטרף למפלגה שמניפה מבלי להתבייש את דגלי תיקון מערכת המשפט, חיזוק ההתיישבות והמשילות בכל חבלי ארצנו וחיזוק הזהות היהודית של המדינה".

"מול שלטון המשפטנים דרושים נבחרי ציבור נחושים המכירים היטב את בעיות השיטה ומחוייבים לפתרונן. אני מודה ליו"ר בצלאל סמוטריץ' על האמון ועל האפשרות להיות חלק מהמהלך של מפלגת ציונית ודתית אחת. אני מאמין שנוכל לתרום לציבור עם הרבה אכפתיות ואהבה לעם, לארץ ולמדינה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר