'יחסנו אותנו באכזריות'

כת מתנגדי החיסונים בורחת למדבר • תיעוד

אמא, המאמינה לתיאוריות קונספירציה, לפיה, חיילים יובאו לישראל, כדי לחסן את האוכלוסייה בכפייה ובאכזריות, נעלמה יחד עם בנותיה • הסיפור ההזוי של מכחישי הקורונה. צפו (TV)

דוד הכהן | כיכר השבת |
מתוך הוידאו (צילום: מתוך המהדורה המרכזית, חדשות 13)

הולכת להתרחש שואה שלישית, כך חושבת קבוצה של אנשים, שלאחרונה התארגנו באופן חשאי. הכתבת אריאלה שטרנבך יצאה בעקבות אותה תנועה.

הקבוצה הזו, בטוחה שהקורונה נולדה לעולם - כדי להביא לדילול האוכלוסייה, ולכן, היא משכנעת עוד ועוד אנשים להצטרף לשורותיה.

בשל כך אותה קבוצה אף בטוחה, כי המזון בעולם הולך להיגמר והמדינה תפסיק את זרם החשמל - ואז תחסן את כלל האזרחים בכוח כדי לשלוט בהן.

אחת מנשות הקבוצה נשמעת אומרת בתיעוד: "אני בטוחה שהסינים כבר תקעו להם שבב במוח, הם נורא חכמים, ולכן חייבים להימנע מלהתחסן - בכל דרך".

אחת הנשים בקבוצה, היא אישה ממרכז הארץ לה יש שתי בנות קטנות והיא נעלמה לגרוש שלה, שמחפש את הבנות שלו בנרות.

האב דיווח למשטרה כי בנותיו נעלמו, והיא פתחה בחיפושים ואיתרה את המאהל בו שהו הבנות, אך פקידות הסעד שחררו אותן עם אימן לאחר שאיבחנו כי מצבן של הבנות הוא טוב.

זמן מה לאחר מכן, שרה ובנותיה שוב נעלמו, והמשטרה שבה לחפש אותן, האישה הפעם השליכה את הטלפון הישן ורכשה נייד כשר, כדי שלא יוכלו לעלות על עקבותיה וככל הנראה היא נמצאת באילת.

אותה אישה נעלמה וזאת ככל הנראה בשל אמונתה בתיאוריית הקונספירציה שאומרת שחיילי פימ"ה, יבואו לארץ כדי לחסן את כל האזרחים בכפייה.

"אין לי בעיה לרדת למדבר עם הילדים, הבעיה היא שהם יסמנו אותנו ויורידו לנו איזה ריסוס אחד וגמרנו, נתנתק מהטכנולוגיה ונחזור לטבע", כך טענה עוד אישה מאותה חבורה.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה ל'חדשות 13': "חקירת נסיבות היעדרן של האם ובנותיה עדיין מתנהלת. כל היודע דבר על מקום הימצאן מתבקש לפנות לתחנת משטרה או לחיג למוקד 100".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר