טיפ יעיל במיוחד

רוצים לשמור את שיחות הוואטסאפ שלכם?

עדכון חדש של טלגרם מאפשר לכם להעביר שיחות בשלמות מהוואטסאפ, כדי לנטוש אותה וגם לשמור בצורה יעילה יותר את השיחות מבלי לתפוס מקום בזיכרון המכשיר (אפליקציות)

(צילום: שאטרסטוק)

אחרי סערת הפרטיות של וואסטאפ והמעבר של משתמשים רבים לשימוש לפחות חלקי באפליקציות מסרים אחרות כטלגרם וסיגנל, רוב המשתמשים חזרו להשתמש בוואטסאפ ולו רק בשל העובדה שכל היסטוריית השיחות שלהם שמורה באפליקציה זו. עדכון חדש של טלגרם פותר את זה וגם מעניק לכם את היכולת לשמור בצורה טובה יותר את השיחות שלכם.

העדכון שזמין גם למכשירי אפל וגם לאנדרואיד מאפשר לייבא היסטוריית שיחות באופן ידני מהווטאסאפ ולייצא את השיחה בשלמותה לחשבון הטלגרם שלכם.

החיסרון הגדול, יש צורך לבצע את התהליך ידנית לכל איש קשר בנפרד שכן וואטסאפ אינה מאפשרת ייצוא של כל השיחות לאפליקציות אחרות מלבד וואטסאפ.

התהליך פשוט מאד: נכנסים לשיחה שרוצים להעביר, לוחצים על כפתור האפשרויות ואז על Export Chat.

ב-iOS: היכנסו בוואטסאפ למידע על איש הקשר או הקבוצה בלחיצה על הסרגל העליון > בחרו ייצוא צ'אט (Export Chat) ואז בחרו בתפריט את טלגרם.

באנדרואיד: היכנסו בוואטסאפ לאיש הקשר או הקבוצה הרצויה > לחצו על 3 הנקודות בסרגל העליון > עוד (More) > ייצוא צ'אט (Export) > בחרו בתפריט את טלגרם.

בשלב זה תועברו לאפליקציית הטלגרם שם תישאלו לאיזה איש קשר או קבוצה לייבא את ההודעות, ולאחר מכן הן תופענה בשיחה הרצויה עבור שני הצדדים, כך שרק אחד מכם יצטרך לעשות את התהליך הזה.

ההודעות המיובאות מסומנות ונכתב כי הן הודעות שהועברו מהוואטסאפ.

היתרון המשמעותי, הטלגרם עובד באמצעות הענן, אתם יכולים לראות את ההודעות שלכם בכל מכשיר או מחשב בו תתחברו בניגוד לוואטסאפ שמכריח שמירה וגיבוי רק במכשיר הטלפון האישי שלכם ובמידה והוא התקלקל או אבד והשיחות לא גובו לא ניתן לשחזר אותן.

העברת השיחה לטלגרם מאפשרת לכם גם למחוק אותה ממכשיר הטלפון ובכך לחסוך במקום, בעיה מוכרת לכל בעל סמרטפון שמחפש כל העת לפנות מקום בזיכרון המכשיר שמתמלא כל העת בקבצים מהוואטסאפ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר