המלגות יכנסו בקרוב

בשורה לסטודנט החרדי: קרן הסיוע - תוכפל

בשורה טובה לסטודנט החרדי, לאחר מסע לחצים של חבר הכנסת אוריאל בוסו, הוחלט כי תקציב קרן הסיוע לסטודנטים יוכפל, והמלגה של משרד החינוך תוקדם ותעבור לחשבונות כבר בתקופה הקרובה (חרדי)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: ארכיון 'כיכר')

בשל הקורונה והמצב הקשה בו שוהים רבים מהסטודנטים החרדים, ביקש חבר הכנסת אוריאל בוסו משר החינוך, להקדים את תשלומי המלגות לסטודנטים החרדיים.

בוסו פנה כבר לפני תקופה לשר החינוך יואב גלנט, כדי שיסייע בהקדמת תשלומי מילגת 'טלדור' - שע"י משרד החינוך, נוכח משבר הקורונה שהביא איתו משבר חמור ופגיעה בתשלומים השוטפים של הסטודנטים.

במכתבו הוא ביקש מהשר לגלות אחריות בימים קשים אלו, ולהקדים את תשלומי המלגות שבכל שנה משולמים בחודשי הקיץ, שהשנה יוקדמו לתקופה הקרובה של לפני החגים בכדי לתת מרווח נשימה והקלה בתשלומים השוטפים.

גלנט נענה לקריאה וכתב בחזרה: "משרדנו ער לצרכים המיוחדים של הסטודנטים בשנת קורונה. לאור האמור תקציב קרן הסיוע הוכפל ואף יותר מכך, וזאת כדי לסייע לסטודנטים רבים ככל האפשר לממן את שכר הלימוד ולמנוע נשירה מהלימודים".

גלנט הוסיף: "הוגשו למעלה מ 60,000 בקשות, ואכן הצבנו יעד של תשלום המלגות לרוב הסטודנטים עוד לפני חג הפסח.
לשם כך הוגדל הצוות העוסק בבדיקת הבקשות. אנו מקוים שעל אף הגידול הניכר במספר הבקשות ומגבלות הסגר והבידוד נצליח לעמוד ביעד".

בוסו הודה לשר גלנט על האכפתיות והמענה - בשם אלפי הסטודנטים ומשפחותיהם הקורסים תחת הנטל בתקופה קשה זו "אין ספק שזו בשורה של ממש עבורם שתתן להם הקלה משמעותית לעבור את הימים האלה", כתב בוסו לגלנט.

המכתב של בוסו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר