"מעריץ אותך" • צפו

ה'שלושים' לגננת: הבן פרץ בבכי; "מתגעגע"

בבית העלמין ירקון, נערך היום 'שלושים', לגננת האהובה מרת לאה קירשבוים, ממודיעין עילית, שנפטרה לאחר שנדבקה בקורונה, בנה הגדול, ספד לה בקול חנוק מדמעות • צפו (ארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
מבית הקברות ירקון (קרדיט צילום: ישי קירשבוים)

לפני חודש, הלכה לעולמה מרת לאה קירשבוים ממודיעין עילית, שחלתה בקורונה, והיא בת 43 בלבד. היום (שני) נערך מעמד השלושים בבית העלמין ירקון חלקת סגולה, החזן אברימי רוט, ריגש עם קל מלא רחמים.

במעמד נפתח בהספד מרגש של בנה הבכור - מוישי, שדיבר בקול חנוק על אמו וסיפר על אהבה והמסירות שלה וכמה הוא העריץ אותה, "אמא הביאה את הבית מדרש לתוך הבית, פעם חבר אמר לי, מוישי, לא כמו כולם שאוהב את ההורים שלו - מוישי מעריץ אותם, אמא כזו חייבים להעריץ, אנחנו מתגעגעים מאוד".

הבן הקטן יוצר - צבי, ערך במקום סיום מסכת, אותה למד בזמן האחרון לעילוי נשמתה של אמו ולאחר מכן אמר קדיש לעילוי נשמתה.

הגיס, ישי קירשבוים, דיבר אף הוא ואמר: "אני רוצה לעמוד על הקשר בין לאהלה עליה השלום ולהבדיל בין חיים לחיים לבעלה אחינו ר׳ אליעזר"

"נאמר בפסוק גדלו לה' אתי - 'אתי' - בגימטריה טבת ומי שנפטר בחודש טבת הוא צדיק גמור או כאן צדיקה גמורה ולמעשה נאמר על גדול עולם שנפטר ב יא׳ תמוז, שגם צדיק גמור. כי ראשי תיבות של אתי בפסוק זה - זה י"א תמוז והרי ר' אליעזר בעלה של לאהלה - יום הולדתו יא תמוז באריכות ימים ושנים עד מאה ועשרים".

"לאהלה עשתה חסד ואהבה לעשות חסד, "והצנע לכת עם ה׳ אלוקיך" - זה כמו שהזכיר ר' אליעזר שעלינו לקבר בסוף השבעה שלאהלה עשתה הכל מתוך צניעות ולא היתה באור הזרקורים".

כזכור, המנוחה ע"ה היתה מוכרת במודיעין עילית, שמאות מהילדים המתגוררים בה עברו תחת ידיה כגננת וותיקה ומסורה, בהם השקיעה את מיטב כוחותיה וכישוריה, במשך כעשרים שנה.

לאה נולדה בכסליו תשל"ח, להוריה הרב יצחק ומרת שרה דונט מ'סנהדריה' בירושלים (כיום במודיעין עילית), וגדלה והתעלתה במידות טובות וביראת שמים במשפחתה המכובדת ובמוסדות החינוך הטובים בעיר.

כשבגרה, נישאה לרב אליעזר קירשבוים, שלמחייתו עוסק כיום בשיווק בשר ובמקביל עומד בראשות אחד הכוללים של אחוות תורה, בקהילת 'קצות החושן' בעיר מודיעין עילית.

אחרי שפרץ הגל השלישי, נדבקה גברת לאה בקורונה, ומצבה הידרדר במהירות - להערכת הרופאים בגלל שהיתה לה מחלה כרונית.

במהלך השבת, נאלצו הרופאים לקבוע את דבר פטירתה המצערת, אחרי החמרה נוספת שחלה במצבה הרפואי, לנוכח בני משפחתה ההמומים, בעלה, ושלושת ילדיה.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר