עורר סערה

ראש עיריית לוד: "נגבש רשימת סנקציות, נגד מי שלא יתחסן"

"עיריית לוד תגבש רשימה של סנקציות על אלו שלא יתחסנו", אמר ראש העיר במהלך שידור לייב בפייסבוק ועורר סערה. בעירייה הבהירו לאחמ"כ: "רה"ע רצה לעורר מודעות" (בארץ)

מישאל לוי | כיכר השבת |
יאיר רביבו (צילום: Yossi Zeliger/FLASH90)

ראש העיר לוד יאיר רביבו, הגיע היום (שני) למתחם החיסונים של כללית בעיר לוד ופתח בשידור חי בפייסבוק הפרטי שלו, שם אמר אמירה שנויה במחלוקת לגבי מי שלא ילך להתחסן בעיר לוד.

ראש העיר הצהיר, כי העירייה תפעיל סנקציות נגד אלו שלא יתחסנו ואף ניסה לשכנע אנשים ברחוב לבוא ולהתחסן - והרגיע את חששותיהם.

במהלך דבריו אמר: "אני מודיע בשידור ישיר, כי עיריית לוד תגבש רשימה של סנקציות על אלו שלא יתחסנו. מי שלא יתחסן לא יוכל לקבל שירותים מהעירייה".

"הילדים של אלו שלא יתחסנו", הוסיף רביבו, "לא יוכלו להגיע למערכת החינוך, סייעות לא יוכלו לעבוד, והוא גם לא יוכל להגיע לשוק העירוני שייפתח ועוד דברים שנפרסם אותם. מי שלא התחסן או לא החלים מקורונה – לא יוכל לקבל שירותים".

השידור החי - מהפייסבוק של ראש העיר

לאחר שידור הסרטון, הועלו טענות קשות לגבי החוקיות ומעיריית לוד נמסר: "ראש העיר יאיר רביבו ביקש להדגיש את חשיבות החיסונים בתקופה זו שבה הנגיף ממשיך להכות בנו ללא רחם עם שיעור נדבקים גבוה בעיר לוד, ממוצע של 100 מאומתים ו-2 נפטרים ביום, אך עם 25% אחוז התחסנות בלבד".

"במודיעין השכנה למשל", הוסיפו בעיריית לוד, "חצו את ה50% המתחסנים. דבריו של ראש העיר נאמרו כדי להגביר את המודעות, לעודד התחסנות ולסייע לתושבי העיר לחזור לשגרה ולכן העירייה תגבש שורה של הגבלות אשר אינן סותרות את החוק, למי שלא יציג דרכון ירוק או תעודת התחסנות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר