אכזבה לשמאל

ציפי לבני: זו הסיבה שלא אתמודד בבחירות

"אני מאמינה שכדי לנצח בבחירות, המחנה שלנו צריך להעמיד מפלגת שלטון גדולה שמורכבת מחיבורים, שנותנת פייט לנתניהו" הסבירה לבני והודיעה כי לא תתמודד בבחירות (ארץ)

ציפי לבני (צילום: Tomer Neuberg/FLASH90)

בסרטון שפרסמה השרה לשעבר ציפי לבני הערב (שני) ברשת הטוויטר, היא הודיעה כי לא תתמודד בבחירות הקרובות והודתה לכל התומכים בה.

בפתח דבריה, ציינה לבני כי "הפניות המרגשות שלכם ברשתות החברתיות ובכלל יצאו מליבכם ונגעו בליבי, אני יודעת שישראל חשובה לכם ושאתם באמת מאמינים שיש בכוחי להציל אותה בבחירות הבאות. לצערי הכוח להציל לא בידיים שלי, ולכן לא תראו אותי ברשימות שיוגשו השבוע לכנסת, אבל הוא כן בידיים של כולנו ביחד".

"אני מאמינה", הסבירה לבני: "שכדי לנצח בבחירות, המחנה שלנו צריך להעמיד מפלגת שלטון גדולה שמורכבת מחיבורים, שנותנת פייט לנתניהו".

"בעבר כבר עשינו זאת, כאשר הקמתי את המחנה הציוני (ב-2015), קראתי להקמת גוש שהפך לכחול לבן, וגם שילמתי על זה מחירים פוליטיים, אבל היו כאן 2 מפלגות שהתמודדו על השלטון ולא רק על השאלה מי תהיה המפלגה השנייה בגודלה".

"האחריות מחייבת אותנו", הסבירה לבני את האסטרטגיה: "לא רק לא להתפצל, אלא גם לא לזרוק קולות לפח – ולכן לפני שנתיים עזבתי את הפוליטיקה. אותם שיקולים שהנחו אותי אז הנחו אותי היום. לכן לא חזרתי עם מפלגה משלי, שרק הייתה מפצלת קולות, ולא עסקתי בהעברת מנדטים ממפלגה קטנה למפלגה בינונית באותו הגוש".

"ישבתי מאז היוודע הבחירות ושמעתי מה קורה – והבנתי לצערי, בערב סגירת הרשימות, שהקמת מפלגה גדולה כזו לא תהיה. זה מצער. אם היא הייתה קמה אז כבר הייתי חלק ממנה".

"לכל אלה שאומרים לי לחזור", אמרה לבני - אני רוצה לומר שלא כל מה שפורסם כהזדמנות באמת היה על השולחן".

לסיום, הבהירה לבני: "אל תגידו עכשיו שאין למי להצביע – בואו נצביע כולנו" קראה. "מנדטים זה אנשים שבאים להצביע, ואנחנו אלה שנשפיע על תוצאות הבחירות. יש אנשים שמייצגים את החזון והדרך שלנו. הם ראויים, ואנחנו צריכים לבוא ולהצביע להם. חייבים לעשות את זה כולנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר